וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "אולי אסופת השחקנים הגרועה בתולדות המועדון"

האוהדים השתוללו, פאביצ'ביץ' התקוטט, פרדי דוד מושמץ, רמון מותקף, דגו מסתלבט. כעת בהפועל ת"א חוששים מקריסה כספית

one

נדמה שאם עד אתמול (שלישי) הפועל תל אביב עוד נהנתה משקט יחסי בעקבות המינוי של פרדי דוד, אמש, עם ההדחה של האדומים מהגביע אחרי ההפסד לראשון לציון מהלאומית, הבלאגן חזר להפועל, ובגדול.

מלבד התסכול הגדול בקרב השחקנים והצוות המקצועי, האוהדים שוב חזרו להפגין, ואתמול, עם החזרה של הקבוצה למתחם חודרוב, התעמתו איתם כמה עשרות בודדות של אוהדים שקיללו ודרשו מהשחקנים להוריד את החולצות. אוהד אחד אף ניסה להתעמת פיזית עם השחקנים, וכמעט שפרצה תגרה עם סאבו פאביצ'ביץ', אך אנשים במקום מנעו עימות חריף. השחקן יזומן לבירור, והוא עשוי לעמוד לוועדת משמעת.

מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד. קובי אליהו
לא רק שהוא לא ימשיך, בהנלה לא מבינים למה הוא הגיע מלכתחילה. דוד/קובי אליהו

"אין לנו פרצוף להסתכל על האוהדים", אמר אחד השחקנים. "אנחנו פשוט מבזים אותם ואת המועדון הזה. כל ביקורת עלינו היא מוצדקת".

אחרי ההדחה הבינו במועדון כי המצב הנוכחי הוא בלתי אפשרי, ומודים שהפועל תצטרך לעשות חריש עמוק בסגל השחקנים לקראת העונה הבאה. גם שחקנים אשר מחזיקים בחוזה לעונה הבאה עשויים להיחתך מהקבוצה או יושאלו לקבוצות אחרות.

"זו אחת מהאסופות השחקנים הכי גרועות בכל תולדות המועדון", אמר אמש גורם בכיר בקבוצה ולמעשה אישר כי בקיץ שוב הפועל תעשה מהפכה גדולה בסגל. "אין לשחקנים האלה טיפת כבוד", סיכם אותו גורם. אפילו ברוך דגו התלוצץ בסיום ואמר לאחד הגורמים בהפועל: "עם מה שהבאתם בינואר יכולתי לשחק על הארבע אצלכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
איזו קבוצה תרצה אותו באירופה? תמוז/מגד גוזני

את מרבית הביקורת ספג אתמול החלוץ טוטו תמוז, שביכולת הזו, ספק מאוד אם קבוצות באירופה ינסו להחתימו אותו בעונה הבאה, וגם בסביבתו הביעו דאגה על היכולת של החלוץ. כמו החלוץ, גם המאמן פרדי דוד, שהחליט לפתוח עם דויד רוצ'לה ויגאל אנטבי, קיבל מטח האשמות, ולא מעט שחקנים ביקרו את החילופים שלו במחצית השנייה.

מלבד הבעיות בסגל, בהנהלת הפועל כבר הביעו אתמול ביקורת פומבית על דוד ועל המינוי שלו לקבוצה. ראשית, אלא אם יהיה שינוי ממשי ביכולת הקבוצה, דוד לא ימשיך בעונה הבאה. יתרה מכך, בדירקטריון הקבוצה תקפו אתמול בחריפות את היו"ר חיים רמון על מינוי המאמן: "זאת הייתה החלטה אך ורק של חיים רמון. הוא לא התעייץ עם אף אחד, למרות שאף נציג בדירקטוריון לא היה בעד המינוי של המאמן ואתמול כולם הבינו למה. יש גורמים אינטרסטיים בהנהלה שטרפדו את את החתמת מוטי איווניר בכדי שבקיץ יוכלו להחתים את רן בן שמעון בקבוצה". הדירקטוריון עצמו ינסה בימים הקרובים לקבוע פגישת חירום על מנת לדון על במצב הקבוצה.

חיים רמון. יותם רונן
אם הקבוצה לא תגיע לאירופה, זאת תהיה מכה כלכלית קשה. רמון/יותם רונן

אך למרות הכאוס אחרי ההדחה, מה שמדאיג הכי הרבה את ראשי הפועל היא האפשרות הריאלית שהאדומים לא יהיו בשנה הבאה באירופה. הדבר עלול להביא את המועדון לבעיות כלכליות רציניות ולגירעון גדול, שייאלץ את הפועל לשחרר שחקנים עם חוזים שמנים כדוגמת גילי ורמוט (או לפחות לקצץ משמעותית בשכרו), ואף עשוי להביא למצב שהתקציב בעונה הבאה יהיה אחד הנמוכים שידעה הקבוצה בשנים האחרונות.

"זו בדיוק הסיבה שאסור להתפרק עכשיו", אמר אתמול מקרוב להנהלה. "זה יביא את הפועל לשפל בעונה הבאה". בהפועל מקווים כי עד תום העונה יימצא משקיע גדול שייקח את הקבוצה לידיו. אם לא, הקיץ של האדומים יהיה אחד הקשים שידע המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully