וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "לקבוצה כמו הפועל תל אביב אסור להתרסק"

הפועל תל אביב בהלם אחרי ההדחה. פרדי דוד: "איכזבנו המון אנשים". לחמן חגג: "יש פה קבוצה גדולה". מכלוף: "יכולים לזכות"

קובי אליהו

רצף של שלושה גביעים רצופים של הפועל תל אביב יסתיים השנה, אחרי שהאדומים הודחו ברבע הגמר עם הפסד מפתיע 1:0 להפועל ראשון לציון, משער של ספואן זועבי בדקה ה-39. הקבוצה של פרדי דוד קיוותה לשכוח מהצרות בליגה מול היריבה מהלאומית, אבל הכתומים שחגגו מוקדם יותר העונה זכייה בגביע הטוטו בלאומית המשיכו להצליח גם במפעל היוקרתי והבטיחו מקום בחצי הגמר באיצטדיון רמת גן. עבור הפועל תל אביב זו הייתה הדחה ראשונה מהגביע במשחק של 90 דקות מאז 2005, כשמאז היא הודחה רק פעמיים מהמפעל, שתיהן בפנדלים, וזכתה בו חמש פעמים.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב לפני איתי טואף שחקן הפועל ראשון לציון. מגד גוזני, אתר רשמי
אירופה מתרחקת. טוטו תמוז/אתר רשמי, מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד אמר אחרי ההדחה: "זה רגע קשה מאוד. אכזבנו המון אנשים שאוהדים אותנו. כל המשחק שלנו מול השער מסמל את האכזבה. נעשה הכל כדי לסיים במקום השלישי ולהשיג כרטיס לאירופה. אני עושה ימים כלילות כדי לפתור את הבעיות ואני מקווה שבסוף אצליח".

אלמוג כהן: "רציתי פעם אחת לבוא לראיון וליהנות ממנו. חוץ מלהצטער שזה קורה שבוע אחרי שבוע אין לי מה להוסיף. לא הולך לנו, אין מזל, אנחנו לא משחקים טוב, שום דבר לא הולך לנו. יש חשש גדול שלא נגיע לאירופה, רק אנחנו יכולים לקחת את עצמנו בידיים. אם לא נתרומם, בסוף נתרסק ואסור לקבוצה כמו הפועל תל אביב להתרסק. צריך להרים ראש ולתת אלף אחוז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. מגד גוזני
"לא מכיר הרבה קבוצות קטנות שהיו מעזות ללחוץ את הפועל תל אביב". לחמן/מגד גוזני

מאמן הפועל ראשון לציון אייל לחמן, אמר בסיום: "אני מתרגש מאוד, זה מרגש מאוד, לא פחות מהפעם הקודמת שהגענו לגמר עם ראשון לציון והגמר עם סכנין. זה משחק רשמי 38 העונה ואנחנו רק באמצע מרץ וזה מוכיח כמה השחקנים גדולים. יש פה קבוצה גדולה שמראה איך לעמוד וללחוץ יריב. אני לא מכיר הרבה קבוצות קטנות שהיו מעזות ללחוץ את הפועל תל אביב בשטח שלה".

על הרחקתו אמר לחמן: "אמרתי לאלי חכמון 'תקשיב טוב' והוא אמר לי 'אל תגיד תקשיב טוב'. גם אם הייתי מורחק ל-10 משחקים על כלום לא אכפת לי, אנחנו בחצי הגמר. כבר נמאס לי מהטיפוסים היהירים האלה. ב-19 המשחקים האחרונים רשמנו הפסד אחד. יש לי צוות מקצועי נדיר שמביא את הקבוצה במינון המתאים לכל משחק".

דניאל מכלוף, שוער ראשון לציון, היה מגיבורי המשחק של המארחת ובלט ביכולתו: "תמיד האמנתי בעצמי גם בתקופות קשות מאוד. כשאתה מאמין בעצמך ועובד קשה ומסמן משהו רחוק, אתה מגיע בסוף. מאיפה הביטחון? כי הפועל תל אביב זו הקבוצה האהודה עליי. כשהייתי ילד הייתי אוהד שרוף של הפועל תל אביב וזה הביא לי הרבה מוטיבציה. ללא ספק, אנחנו יכולים ללכת עד הסוף בגביע. אם עברנו את הפועל תל אביב, אז אפשר להגיע עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully