וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הנס: "ביכולת הזאת לא ננצח אף משחק"

נשיא באיירן מינכן זעם על יכולת הקבוצה בהפסד 2:0 לארסנל: "שמח שהצלחנו לעלות". מולר: "המכה הגיעה בזמן"

אולי הנס, נשיא באיירן מינכן, שלח הבוקר (חמישי) אזהרה לשחקני הקבוצה אחרי ההפסד 2:0 לארסנל אמש בליגת האלופות. ההפסד אמנם לא מנע מהקבוצה הבווארית לעלות לשלב רבע הגמר, לאחר שהקבוצה ניצחה בלונדון 1:3, אך גרם לתחושה כי הקבוצה שסומנה כאחת המועמדות לזכות השנה בתואר האירופי, אינה כה חזקה. "במהלך שלושת השבועות האחרונים אנחנו משחקים כדורגל מזעזע", אמר הנס לעיתונאים גרמנים.

- אולי הנס נשיא באיירן מינכן. AP
לא רגוע. אולי הנס/AP

נשיא באיירן המשיך במתקפה ואמר: "אם הקבוצה תסיק את המסקנות הנכונות מהמשחק עם ארסנל, אז אנחנו עדיין בחמישה לחצות. אנחנו לא יכולים לזכות בליגת האלופות אם נמשיך לשחק ככה. אנחנו לא ננצח אף משחק ביכולת הזאת". הביקורת הנוקבת נראית מעט מוגזמת, בייחוד לאור העובדה שהקבוצה מוליכה את הבונדסליגה ביתרון של 20 נקודות על פני בורוסיה דורטמונד, וספגה רק עשרה שערים ב-25 משחקים, "אנחנו שמחים שהצלחנו בכל זאת לעלות שלב, אבל אנחנו צריכים להיות זהירים. בשבילי זאת הייתה קריאת השכמה בדיוק בזמן", סיכם הנס.

קשר באיירן תומאס מולר הוסיף: "זה טוב מאוד שספגנו את המכה הזאת, אחרת היינו חושבים שאנחנו חיים בעולם שהשמש זורחת בו כל הזמן. המשחק הזה גורם לנו לשאול הרבה שאלות על היכולת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully