וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט: "יכולים לצאת עם משהו חיובי ממדריד"

שוער מאיורקה התראיין לתקשורת המקומית והתייחס לשינוי תחת גרגוריו מנסאנו: "הוא ידע להוריד מהלחץ שהיה עלינו"

שוער נבחרת ישראל ומאיורקה, דודו אוואט, התראיין הבוקר (חמישי) לתקשורת במאיורקה לקראת המשחק הגדול של קבוצתו בשבת נגד ריאל מדריד בברנבאו, אליו מגיעה הקבוצה לאחר שני ניצחונות רצופים. "יש לנו הרבה עבודה והרבה מלחמות לפנינו", אמר אוואט בפתח דבריו, "למרות זאת, היכולת שלנו לאחרונה היא דבר חשוב, הראינו שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו להרגע. אנחנו בהחלט יכולים לצאת עם משהו חיובי ממדריד, אבל בכל זאת מדובר בריאל מדריד. לא ניתן להם את המשחק. ניתן את הכל".

לאחרונה החלה הקבוצה לצאת מהמצב הקשה בו הסתבכה בתחתית הטבלה, אך עדיין מדורגת מתחת לקו האדום. לא מעט מהשינוי מיוחס לחילופי המאמנים, כשהמאמן החדש גרגוריו מנסאנו זוכה ללא מעט שבחים, "הוא ידע להוריד מהלחץ שהיה עלינו", אמר אוואט, "מבחינה טקטית הוא אחד הטובים בליגה ואפילו באירופה. העבודה שלו הייתה בעיקר מנטאלית כי אנחנו יודעים לשחק כדורגל. הצעד הראשון שלו היה להחזיר לנו את הביטחון כקבוצה".

דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
היה רוצה לפרוש במאיורקה. דודו אוואט/ברני ארדוב

כשנשאל על התקופה הרעה תחת המאמן הישן חואקין קפארוס אמר שוער נבחרת ישראל, "יש בכדורגל נסיבות. נכנסנו לדינמיקה שלילית ומשם נוצר כדור שלג. קפארוס הוא מאמן מקצועי מאוד, אבל רצף ההפסדים גרם למצב שלילי מאוד, והתחלנו לאבד ביטחון בעצמנו, אך לא במאמן. כשהיינו בפיגור של שבע נקודות מהקו האדום עוברים לך דברים שליליים בראש, אבל אף פעם לא נכנענו. אנחנו חייבים לשנות את כיוון המחשבה שלנו על איך אנחנו לאט לאט יוצאים מהמצב הזה".

כמו כן התייחס השוער, שבשבוע הבא יופיע במדי הנבחרת במשחק הגורלי מול פורטוגל, לעתידו לאחר ששבר את שיא ההופעות של שוער במאיורקה: "זה הישג נחמד מאוד, חבל שזה הגיע בזמן כל כך רגיש, ולמרות זאת אני גאה להגן על הקבוצה הזאת ועל החולצה שלו. כרגע אני לא רוצה לדבר על חידוש החוזה שלי, נסיים את העונה ואז נראה. הייתי רוצה לפרוש במאיורקה, היו לי תמיד הצעות אחרות, אבל העדפתי להשאר כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully