וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדיאן וולס: רוג'ר פדרר נגד רפאל נדאל ברבע הגמר

שני הגדולים התקשו, אבל סידרו לחובבי הטניס קלאסיקו ראשון אחרי שנה. מארי ניצח ותקף את יריבו, קירילנקו ממשיכה לעקוץ

בשורות מרגשות לחובבי הטניס: אחרי תקופה ארוכה בלי הקלאסיקו הגדול של הענף, רוג'ר פדרר ורפאל נדאל עומדים שוב להיפגש במסגרת רבע גמר טורניר אינדיאן וולס, אחרי שהשניים השיגו הלילה (חמישי) ניצחונות לא קלים. הפעם האחרונה ששני בכירי הטניס בעשור האחרון נפגשו, הייתה בשנה שעברה, באותו טורניר, אז השווייצרי ניצח 3:6, 4:6 בחצי הגמר.

הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
התגעגעת לרפא? רוג'ר/רויטרס
הטניסאי הספריד רפאל נדאל. רויטרס
מצליח לא רע בטורניר הראשו שלו אחרי שנה על משטח קשה. נדאל/רויטרס

האלוף מאשתקד פדרר גבר על בן ארצו סטינסלס ואווינקה 3:6, 7:6, 5:7, בעוד נדאל ניצח בקושי את הלטבי המתקמבק ארנסט גולביס 3:6, 7:6, 5:7. המדורג שלישי אנדי מארי העפיל גם הוא לשלב הבא אחרי 6:7, 4:6 על קרלוס בורלק הארגנטינאי, ויפגוש בסיבוב הבא את המדורג שביעי חואן מרטין דל פוטרו, שגבר 1:6, 2:6 על טומי האס הגרמני.

פדרר, אלוף ארבע פעמים באינדיאן וולס, נראה בשליטה במשחק, אחרי שניצח במערכה הראשונה והוביל 4:5 בשנייה והגיש לניצחון, אבל ואווינקה חזר, ועם 4:7 בשובר שוויון קבע מערכה שלישית. במערכה המכרעת השניים השיגו שבירות הדדיות, עד שבמשחקון ה-12 פדרר השיג את השבירה המכרעת, אחרי שעתיים ו-20 דקות, ושיפר את מאזנו מול ואווינקה ל-1:13.

גם נדאל הסתבך בטורניר הראשון שלו זה שנה על משטחים קשים, אבל במשחקון ה-11 במערכה השלישית השיג שבירה והשיג את הניצחון. "לא ההיתי במיטבי, אבל העיקר שעברתי", אמר נדאל בסיום. עוד ברבע הגמר: קווין אנדרסון נגד תומאס ברדיך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
עצבני. מארי/רויטרס

אנדי מארי ספג ביקורת מברלוק, על כך שהתמהמה יותר מדי בין נקודה לנקודה, ותקף את יריבו. "הוא התלונן? אולי הייתה נקודה או שתיים שבהן זה היה רלוונטי", הודה מארי, שרמז שהארגנטינאי ניסה להוציא אותו מריכוז, "כשמישהו גונח כל כך חזק, אבל לא עושה את זה במהלך כל מכה או נקודה, כנראה יש לזה סיבה".

נובאק דג'וקוביץ' עלה גם הוא לרבע הגמר, אחרי ניצחון 0:6, 6:7 על סם קוורי האמריקאי. קוורי (23 בעולם) היה האחרון שגבר על הסרבי, אי שם לפני 21 משחקים, אבל הפעם נולה פתח חזק, ובמערכה השנייה ניצח 6:8 בשובר השוויון. ברבע הגמר הוא ישחק מול ג'ו ווילפרד צונגה. הצרפתי (8 בטורניר) ניצח את הקנדי מילוש ראוניץ' (17) 6:4, 5:7, 4:6.

נשים: מריה קירלנקו ממשיכה בטורניר המצוין שלה, והלילה גברה ברבע הגמר על המדורגת חמישית פטרה קביטובה 6:4, 4:6, 3:6. קביטובה רשמה 13 שגיאות כפולות. קירילנקו, המדורגת 13, שזכתה בחודש שעבר בפטאיה, גברה כבר על אגניישקה רדוואנסקה בסיבוב הקודם, ובמאזן 0:6 השנה במשחקים שנגררו לשלוש מערכות.

בחצי הגמר היא תפגוש את בת ארצה מריה שראפובה, המדורגת שנייה בטורניר, אחרי שגברה על שרה ארני האיטלקייה (6) בתוצאה 6:7, 2:6.

הטורניר מועבר בערוץ ספורט2.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
לא עוצר. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully