וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "זאת קריאת השכמה לכדורגל האנגלי"

לאחר ההדחה מליגת האלופות, מזהיר מאמן ארסנל את הממלכה שנשארה בלי נציגה ברבע הגמר. רובן: "זה היה לילה רע עבורנו"

שתי דרמות מצוינות היו הערב (רביעי), כאשר שלב שמינית גמר ליגת האלופות הגיע לסיומו. ארסנל ניצחה 0:2 בחוץ את באיירן מינכן, אבל הבווארים בשלב הבא בזכות שערי חוץ אחרי 1:3 במשחק הראשון בלונדון. מלאגה ניצחה גם היא 0:2, בבית את פורטו ולה התוצאה הזו הספיקה כדי למחוק הפסד 1:0 מהמשחק הראשון ולרשום עלייה היסטורית לרבע הגמר.

שחקן באיירן מינכן, אריאן רובן. רויטרס
משחק מאכזב מצד באיירן. רובן/רויטרס

שער מהיר של אוליבייה ז'ירו גרם לארסנל להאמין כבר אחרי שלוש דקות. בדקה ה-86 זה הפך לריאלי מתמיד, כאשר דווקא לאחר דקות של שליטה מוחלטת מצד באיירן, לורן קוסיילני נגח פנימה את השני, אבל שם זה נגמר ובאיירן עלתה.

המאמן ארסן ונגר התראיין בסיום המשחק והתייחס בעיקר להחמצה ולהפסד במשחק הראשון באמירויות: "היינו מאוד קרובים היום, אבל יחד עם זאת חסרי מזל. בסך הכל עשינו משחק נהדר מול באיירן, וכעת אפשר רק להצטער על כך שחטפנו שערים קלים במשחק הראשון בלונדון. אם היינו מפסידים 2:1 בבית, היינו עולים. אני מכיר את השחקנים שלי, יש להם גישה נהדרת ורוח קרב. זה כואב להיות מודחים מליגת האלופות, אבל הצד החיובי הוא הלחימה והרוח שהשחקנים הציגו במשחק הזה".

המאמן הצרפתי הוסיף והתייחס לעובדה שלראשונה מאז 1996 אין קבוצה אנגלית ברבע הגמר: "מדובר באכזבה עצובה לכדורגל האנגלי, בגלל שהרבה שנים לא היינו רגילים לדבר כזה. זאת קריאת השכמה גדולה עבור הכדורגל האנגלי, וזה אומר שהכדורגל האירופי הדביק אותנו. אנחנו צריכים לקחת את זה בחשבון כשמדברים על הפריימר ליג בעתיד".

מיקל ארטטה, קשר התותחנים, אמר בסיום: "האמנו בעצמנו לכל אורך הדרך, זה היה משחק קשה מאוד ברמה המנטאלית. באיירן לא ידעה אם להגן או לתקוף. אם היו לנו עשר דקות יותר, היינו מגיעים לעוד כמה מצבים טובים".

המגן קארל ג'נקינסון הוסיף: "ידענו שנצטרך להגן טוב וזה מה שעשינו. באמת חשבנו שנשלים את המהפך. אני גאה בשחקנים ובמאמץ שהשקענו. היינו ממש קרובים". לוקאס פודולסקי סיכם באופטימיות: "ניצחון טוב, היינו צריכים אותו כדי לשמור על המומנטום. אנחנו מסתכלים על המשחק הבא. אני לא יכול
לחכות כבר לשחק שוב!".

באיירן הייתה מרוצה מהעלייה, אך מאוכזבת מאוד מההפסד המדאיג. אריאן רובן אמר: "לא היינו צריכים לתת לזה לקרות. לארסנל לא היה מה להפסיד במשחק הזה והיא נתנה לנו פייט. לא היינו צריכים להפסיד. אולי זו הייתה קריאת השכמה עבורנו. היינו מאוד לחוצים בסיום, זה היה לילה רע עבורנו. זה מה שמיוחד בכדורגל".

יופ היינקס, מאמן באיירן אמר בסיום המשחק: "אנחנו צריכים צריכים לקחת את המשחק היום כדוגמא וכלקח לקראת ההמשך. ארסנל הבקיעה שער מוקדם בדיוק כפי שהיא רצתה. היו לנו הזדמנויות טובות יותר במשחק הזה, אבל לקינו בסיומת ולא היינו רגועים כפי שאנחנו בדרך כלל".

פיליפ לאהם, הקפטן של הבווארים התייחס גם הוא למשחק הלא טוב של קבוצתו: "ליגת האלופות היא תחרות קשה וכשאתה לא מפוקס במאה אחוז אתה יכול לשלם על כך. לא הצלחנו לכבוש וכמעט שילמנו על זה. נצטרך להשתפר לקראת ההמשך, זה ברור".

ארון רמזי, שחקן ארסנל. GettyImages
ארסנל הייתה קרובה/GettyImages

כאמור, במלאגה חגגו הישג ענק. הקבוצה הפכה לספרדית השלישית ברבע הגמר אחרי ברצלונה וריאל מדריד והיא הראשונה מאנדלוסיה שהגיע למעמד גבוה כל כך.

איסקו, שכבש את השער הראשון המצוין ולא הפסיק לסכן את השער, אמר: "הישג כזה נראה בלתי אפשרי עד לא מזמן. זה חלום שהתגשם לכולנו. היינו מאוד אינטנסיבים והראנו את היכולות שלנו. אני חושב שאנחנו ראויים לניצחון הזה והאוהדים נהנו מהכדורגל שהצגנו. ליגת האלופות היא מפעל ענק ונמשיך ליהנות ממנה, לא משנה מה יקרה בהמשך".

הקשר הנהדר חואקין הוסיף: "אנחנו והקהל מאושרים עד הגג. הרבה אנשים עבדו קשה כדי להשיג את הניצחון הזה. נלחמנו עד השנייה האחרונה וזה מגיע לנו. אני שמח להיות חלק ממשהו היסטורי".

כובש שער הניצחון, רוקה סנטה קרוז, אמר: "השער הזה משמח אותי כל כך, כי הוא שימח את כולם. אפשר להרגיש ולראות איך כולם נרגשים. זו חגיגה אחת גדולה ונהנה ממנה. מעט מאוד פעמים ראיתי קהל כזה, אולי רק במוקדמות המונדיאל. אנחנו חלק מיום גדול וצריך לעכל את זה".

איסקו שחקן מלאגה חוגג שער. רויטרס
איזה הישג. איסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully