וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מאיימת לא להופיע למשחק בנתניה

13.3.2013 / 18:31

בעקבות דרישת המשטרה ל-60 אנשי אבטחה, הודיעו בנתניה כי לא ימכרו כרטיסים להתמודדות, מה שעורר את זעם האדומים

ברק נתניה הודיעה היום (רביעי) להפועל תל אביב כי בעקבות דרישת משטרת ישראל ל-60 אנשי אבטחה לעומת 18 במשחק רגיל של הקבוצה, כי לא ימכרו כרטיסים לאוהדי הקבוצה כלל. בתגובה לכך הודיעה הפועל תל אביב כי לא תופיע למשחק אם לא תתאפשר מכירת הכרטיסים לאוהדיה. "הליגה הזו קיימת בשביל האוהדים, אם אין אפשרות לאוהדים לצפות במשחק, אז אין סיבה לקיים אותו כלל", נאמר בהודעה של האדומים לעיתונות.

חבר הנהלת הפועל תל אביב רמי כהן. ברני ארדוב
לא ימכרו כרטיסים, לא יופיעו. רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב/ברני ארדוב

במקביל נערכה היום פגישה במשטרת נתניה בהשתתפות הבעלים של נתניה צביקה ליבר ומנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס, העניין לא נפתר וכמות אנשי הבטחון לא ירדה. יו"ר מנהלת הליגה,שמואל פרנקל, פנה לחבר הכנסת, ניצב בדימוס, דוד צור, יו"ר השדולה למניעת האלימות בספורט, לבקשה לעזרה בנושא זה וכן שלח מברק דחוף למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו.

מנהלת הליגה יצאה בהודעה לעיתונות ואמרה כי "המנהלת תפעל בכל דרך להשאיר את הכדורסל נקי מאלימות , תוך מטרה לא ליצור עול כספי כבד על קבוצות הליגה שאינן מסוגלות לעמוד בו".

המשחק, שייערך ביום ראשון בשעה 19:00, הוא משחק רגיש לטבלה, כשניצחון של האדומים מעל 7 הפרש יעלה אותם אל המקום השישי בטבלה, שמוביל לפלייאוף העליון, מחזור אחד לפני תום העונה הסדירה. לעומת זאת, ניצחון של הקבוצה מהשרון יבטיח את מקומה בין ששת הראשונות.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully