וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנה של ישראל ליורובאסקט: איטליה, פולין וגאורגיה

13.3.2013 / 11:25

הנבחרת תקיים טורניר הכנה ראשון בין 6 ל-10 באוגוסט באיטליה. שיבק: "מרוצה מהתאריכים ומהיריבות המצוינות"

נבחרת ישראל תחל את אימוניה ליורובאסקט 2013 ב-23 ביולי, ותקיים שמונה משחקי הכנה כשהיריבות הבולטות נגדן תשחק הן איטליה, פולין וגאורגיה. טורניר היורובאסקט ייפתח בסלובניה בתאריך 04 בספטמבר.

טורניר ההכנה הראשון של הנבחרת יתקיים בין 6 ל-10 באוגוסט באיטליה, שתקווה להגיע הפעם עם טריו ה-NBA שלה דנילו גלינרי, מרקו בלינלי ואנדראה ברניאני. יריבה נוספת היא נבחרת פולין אותה מאמן הגרמני דירק באוורמן וכוכביה הם מרצ'ין גורטאט ומאצ'יי לאמפה. ייתכן שגם גארד מכבי תל אביב דוויד לוגן, המחזיק בדרכון פולני, ישתייך לסגל. בטורניר גם תשתתף נבחרת גאורגיה, נגדה תקיים הנבחרת גם שני משחקים נוספים בישראל בתאריכים 25 ו-27 באוגוסט. בשורות גאורגיה משחקים זאזה פאצ'וליה מאטלנטה הוקס, טורניקה שנגליה מברוקלין נטס, ויקטור צניקדזה מסיינה, גיאורגי שרמדיני מאולימפיאקוס ובקיץ האחרון גם ג'ייקוב פולן. בין 16 ל-20 באוגוסט תצא הנבחרת לטורניר נוסף בבלגיה שם תפגוש שוב את איטליה ופולין יחד עם הנבחרת המקומית.

שחקני נבחרת ישראל בכדורסל עומרי כספי, יותם הלפרין, אלכס טיוס, יוגב אוחיון. קובי אליהו
ב-4 בספטמבר מתחיל הדבר האמיתי/קובי אליהו

מאיגוד הכדורסל נמסר כי בפני הנבחרת עמדה הצעה לצאת למסע של משחקים בקנדה, אבל המאמן אריק שיבק החליט לוותר והסביר: "זו הייתה החלטה מקצועית נטו. אין ספק שמסע בקנדה ומשחקים באולמות ענק כמו שיש בטורונטו ומונטריאול קרצו לנו, אבל הגענו למסקנה שמקצועית נכון יותר לפגוש נבחרות אירופיות מהדרג הראשון".

על ההכנה עצמה אמר שיבק: "אני מאוד מרוצה מהתוכנית. יש לנו 2 טורנירים טובים עם יריבות מצוינות וגם מבחינת תאריכים הכל הסתדר לנו. אנחנו מתאמנים שבועיים עד ליציאה לטורניר הראשון באיטליה וחוזרים לעוד אימונים בארץ עד לטורניר בבלגיה. את שלב ההכנה האחרון אנחנו עושים בארץ ונתכונן למשחק הראשון באליפות אירופה מול בריטניה בארץ כמו שאנחנו אוהבים ורגילים. אני שמח שלקהל בארץ גם תהיה הזדמנות לראות את הנבחרת בפעולה בשני משחקים מול גאורגיה שתעמיד נבחרת חזקה לאליפות אירופה".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל, אריק שיבק. קובי אליהו
מעדיף יריבות אירופיות על פני סיבוב בקנדה. שיבק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully