וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דג'וקוביץ' ומארי עלו לשמינית הגמר

הסרבי פיגר 5:2 במערכה הראשונה, אך גבר על הבולגרי גריגור דימיטרוב. מארי נקם, שראפובה דרסה, אזרנקה רוצה היסטוריה

נובאק דג'וקוביץ' פיגר 5:2 במערכה הראשונה, אבל הצליח לנצח 6:7, 1:6 את הבולגרי גריגור דימיטרוב, והעפיל הלילה (רביעי) לסיבוב הרביעי בטורניר אינדיאן וולס. אלוף אוסטרליה סבל מהחום, עד שחזר לעצמו וניצח 4:7 בשובר השוויון מול יריבו בן ה-21. במערכה השנייה זה כבר הלך חלק יותר, בדרך לניצחון 20 ברציפות.

ההפסד הקודם שלו היה לסם קוורי האמריקאי, ואותו הוא יפגוש בשמינית הגמר, אחרי שקוורי ניצח 6:7, 7:6, 5:7 את האוסטרלי מרינקו מאטוסביץ'.

גם אנדי מארי עלה לשלב הבא אחרי 3:6, 2:6 על לו יסן סהו מטייוואן, וגבר על היריב שהדיח אותו בסיבוב הראשון באולימפיאדת בייג'ינג. בסיבוב הבא יפגוש מארי את קרלוס ברלוק הארגנטינאי, שניצח את קאי נישיקורי היפני 2:6, 2:6. טומי האס הגרמני השיג את הניצחון הגדול של הלילה, לאחר שגבר על ניקולס אלמגרו 3:6, 7:6, 6:7.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
התגבר על החום. דג'וקוביץ'/רויטרס
הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
נקמה מאוחרת. מארי/רויטרס

אצל הנשים מריה שראפובה שעתה אל רבע הגמר אחרי 5:7, 0:6 על הספרדייה לארה אראברואנרה וסינו (87 בעולם). שראפובה תפגוש ברבע את שרה אראני, שניצחה 3:6, 2:6 את מריון ברטולי.

המדורגת ראשונה בטורניר ויקטוריה אזרנקה, שרוצה להיות הראשונה שזוכה באינדיאן וולס שנתיים ברציפות מאז נברטילובה ב-1991, עלתה גם היא לרבע, אחרי 3:6, 1:6 על הפולנייה אורסולה רדוואנסקה. גם אחותה, המדורגת שלישית אגניישקה רדוואנסקה, מצאה את עצמה בחוץ אחרי הפסד למריה קירילנקו 6:1, 4:6, 7:5.

ברבע הגמר אזרנקה, שמחזיקה ברצף של 17 ניצחונות, תפגוש את קרוליין ווזניאקי, אחרי שהדנית, אלופת 2011, ניצחה 6:7, 3:6 את נדיה פטרובה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. רויטרס
נראית חדה. ווזניאקי/רויטרס
הטניסאית הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה. רויטרס
הלך קל. אזרנקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully