וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 ו-9 אסיסטים להלפרין בניצחון באיירן מינכן

הצגה מעודדת לגארד הישראלי ב-59:116 הקל של הבווארים על גיסן, סוגרת הטבלה בגרמניה. ליטא: דארדן עזב את ז'לגיריס

ערב מעודד ליותם הלפרין. הגארד הישראלי, שחל פיחות משמעותי במעמדו בבאיירן מינכן במחזורים האחרונים, זכה היום (שלישי) לקרדיט מחודש ממאמן הבווארים סבטיסלב פשיץ', וגמל לו עם 12 נקודות ו-9 אסיסטים בתבוסה המהדהדת שהנחילו לגיסן האומללה 59:116. המאמן הסרבי התכוון להעניק מעט מנוחה לשחקני המפתח שלו מול סוגרת הטבלה בבונדסליגה, והעניק לגארד הישראלי את המקום בחמישייה. הישראלי שיחק בסך הכול 27 דקות, קלע באחוזים טובים מהשדה (3 מ-3 משתיים, 2 מ-4 משלוש) והוסיף גם שלוש חטיפות ושלושה איבודים.

באיירן, שעדיין נמצאת במקום השני בליגה לא התקשתה מול היריבה האומללה באולמה הביתי. היא פתחה פער דו ספרתי כבר בפתיחה, וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 9:37. מכאן, גם ההמשך היה קל במיוחד. ההפרש תפח עד תום המחצית הראשונה, ורק גדל עם הסיום. רובין בנצינג הוליך את באיירן עם 20 נקודות, יאן יאגלה הוסיף 18.

* מכה קשה לז'לגיריס. הקבוצה הליטאית, שעדיין חולמת על תרחיש שיוביל אותה להצלבה למרות סדרת ההפסדים האחרונה, הודיעה היום כי הסמול הפורוורד המצוין טרמל דארדן יעזוב אותה מיידית. יש לציין שלליטאים עדיין שאיפות גם במסגרות המקומיות, ובמיוחד בליגה המזרח אירופית, שם הם מוליכים את בית ב'. דארדן העמיד ממוצעים של 9.9 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ביורוליג העונה. על פי דיווחים, ריאל מדריד צפויה להודיע על החתמתו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully