וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ לאם: "כישלון האנגליות לא מעניין אותי"

באיירן מינכן יכולה להדיח את ארסנל מליגת האלופות, המגן מוכן לרבע גמר נטול אנגליות (ד', 21:45, ספ' 5). מלאגה - פורטו

תמונת העולות לרבע גמר ליגת האלופות תושלם מחר (רביעי) עם שני המשחקים האחרונים של שמינית הגמר, כשארסנל תנסה לחולל קאמבק סנסציוני באליאנץ ארינה, לשם היא מגיעה אחרי הפסד ביתי 3:1 לבאיירן מינכן במשחק הביתי. במקביל, מלאגה תקווה להמשיך את העונה האירופית הקסומת שלה ולחזור מפיגור 1:0 מול פורטו החזקה.

תיאו וולקוט שחקן ארסנל לפני ארסן ונגר. GettyImages
מאמינים בסנסציה? תיאו וולקוט עם ארסן ונגר/GettyImages

באיירן מינכן - ארסנל (21:45, ספורט 5)

הקבוצה הגרמנית, אולי הכי מרשימה באירופה בתקופה האחרונה, עשתה צעד משמעותי עם הניצחון 1:3 בלונדון ולא צפויה להסתבך בגומלין נגד החבורה של ארסן ונגר, שקרוב לסגור עונה שמינית ללא תואר. באיירן מינכן, שמוליכה את הבונדסליגה עם 20 נקודות יתרון, רוצה רבע גמר רביעי בחמש העונות האחרונות, בעוד ארסנל תנסה ללכת בדרכן של אייאקס ואינטר שחזרו מפיגור ביתי, אבל רק אחרי הפסד 1:0.

יופ היינקס יצטרך להסתדר ללא פרנק ריברי הפצוע ובסטיאן שווינשטייגר וג'רום בואטנג המושעים, כשהקיצוני ההולנדי אריאן רובן בספק ומי שצפויים לפתוח הם לואיז גוסטבו ושרדאן שאקירי. לעומתו, ונגר לא יכול להשתמש באנצ'ו מונריאל שכבר שיחק במפעל במדי מלאגה, ולכן תומאס ורמאלן שוב ישחק כמגן שמאלי. החיסרון המשמעותי יהיה של הקשר הפצוע ג'ק ווילשר, וחבריו ינסו להימנע מהדחה שלישית ברציפות כבר בשמינית הגמר.

במסיבת העיתונאים הרשמית, אמר הקפטן הגרמני פיליפ לאם: "אנחנו תמיד רוצים להגיע לגמר, בלי קשר לעובדה שזה בוומבלי. כל גמר הוא מיוחד, וזו המטרה המרכזית שלנו. זו תהיה הפתעה גדולה אם לא תהיינה אנגליות ברבע הגמר, אבל הכישלון שלהן לא מעניין אותי. אני מתמקד רק בבאיירן מינכן".

פיליפ לאם שחקן באיירן מינכן. GettyImages
רוצה גמר, בכל מחיר. פיליפ לאם/GettyImages

מלאגה - פורטו (21:45, ספורט 5+)

אחרי שספגה את הפסדה הראשון במסגרת ליגת האלופות, מלאגה תנסה לקום מהקרשים יחד עם האוהדים בלה רוסאלדה, במטרה להגיע לראשונה בהיסטוריה לרבע גמר האלופות. לשם כך, היא צריכה למחוק לראשונה בתולדותיה פיגור במסגרת אירופית, מול קבוצה שהצליחה לעבור הלאה 33 פעמים אחרי שניצחה במשחק הראשון. פורטו ניצחה בשלושה מששת ביקוריה האחרונים בספרד והפסידה רק פעם אחת.

ז'ואאו מוטיניו, שהבקיע את שער הניצחון במשחק הראשון, החמיץ את שני המשחקים האחרונים של פורטו ונמצא בספק למשחק. בקבוצה עושים מאמצים רבים להכשירו וכך גם לגבי הבלם אליקים מנגלה. מלאגה קיבלה בחזרה את אליסאו וז'וליו בפטיסטה, וכמובן תסתמך על היכולת של איסקו וחואקין בקישור.

פלגריני הזכיר במסיבת העיתונאים את הצלחתו הקודמת במפעל עם ויאריאל: "כבר הגעתי עם ויאריאל לחצי הגמר ועכשיו אני רוצה רבע גמר עם מלאגה. אני ממוקד אך ורק בזה. חייבים להישאר רגועים, חוסר ריכוז מוביל לטעויות שעולות ביוקר. נחפש שער מהיר? טוב, יש לנו 90 דקות כדי לכבוש. נצטרך להיות חכמים, יהיה משחק שונה לגמרי הפעם.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. Claudio Villa, GettyImages
היסטוריה מוצלחת במפעל. מנואל פלגריני/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully