וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אנחנו חושבים רק על הליגה"

12.3.2013 / 16:01

מאמן הפועל רמת גן לא התרגש מההעפלה לחצי הגמר. חמו: "לא משנה את מי נקבל". פליקס נעים: "המסע היה בגדר 'וואו'"

הפועל רמת גן היא הקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בחצי גמר גביע המדינה. הקבוצה של אלי כהן שבה למעמד לראשונה אחרי שש שנים בזכות ניצחון חוץ 1:2 על אסי גלבוע, הסינדרלה מליגה א'. דויד מנגה (33) ומיכאל זנדברג (68) כבשו לאורדונים כשבתווך איזן עידן שפשה זמנית (58 בפנדל). משחקי חצי הגמר יתקיימו באצטדיון רמת גן ב-17 באפריל.

אלי כהן: "לא זלזלנו ביריבה. היה ברור לנו שהם יגיעו עם רצון גדול. צריך להבין שתנאי המגרש היו מאוד גרועים והמשחק של אסי הקשה עלינו. לשמחתי, ידענו לנצל את ההזדמנויות וניצחנו שזה מה שחשוב בגביע. כל ניצחון נותן ביטחון ואני מקווה שזה ייתן לנו את הביטחון לליגה". לשאלה האם הוא חושב על תסריט של זכייה בגביע וירידת ליגה ענה המאמן: "אני לא חושב כל כך רחוק. כרגע, אנחנו חושבים רק על הליגה".

הקשר אופיר חמו הוסיף: "המגרש והשעה לא היו אידיאליים ובסופו של דבר, עשינו מה שהיה חשוב. אנחנו צריכים למנף את הניצחון לליגה כי זה מה שחשוב לנו עכשיו. הרגשה נהדרת להעפיל לחצי הגמר ובאמת שלא משנה את מי נקבל שם. אנחנו צריכים לחשוב קדימה רק על המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון".

שחקן אסי גלבוע, יעקב שריקי (לבן), מול שחקן הפועל רמת גן, אופיר חמו. ברני ארדוב
"הרגשה נהדרת". חמו/ברני ארדוב

בצד המפסיד שררה אכזבה גדולה. המאמן פליקס נעים: "זה היה משחק מול קבוצת ליגת העל ומה שהכריע היו הדברים הקטנים. ספגנו שני גולים נאיבים. התכוננו טוב, יצרנו מצבים והם לא היו בכמה רמות מעלינו ולכן יוצא מאוד מאוכזב מהמשחק. המסע הזה היה חשוב למקום כמו הגלבוע כי הוא נתן במה וחשיפה ברמה ארצית וזה משהו שהוא בגדר 'וואו' עבור המועדון הזה.

שלומי מראד, שהיה המצטיין במשחק: "שיחקנו כמו גברים. זה מאוד מחמיא לנו שבשלבים היינו טובים יותר מרמת גן, אבל הייתי מעדיף לעלות שלב ולא להסתפק במחמאות. מבאס מאוד שהמסע הזה נגמר כי העונה אנחנו לא נוחלים הצלחה בליגה והגביע דווקא היה פינה שיכולנו ליהנות בה. אני מאמין בעצמי ואם אתמזל מזלי, מקווה שאשחק בליגות גבוהות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully