וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל רמת גן העפילה לחצי הגמר

מערכת וואלה! ספורט

12.3.2013 / 15:20

צפו בתקציר: הקבוצה של אלי כהן ניצחה 1:2 את אסי גלבוע וחוזרת למעמד לראשונה מאז 2006/07. מנגה וזנדברג כבשו

one

הפועל רמת גן הפכה היום (שלישי) לקבוצה הראשונה שמעפילה לחצי גמר גביע המדינה. הקבוצה של אלי כהן עצרה את המסע המופלא של אסי גלבוע וניצחה אותה במגרשה, 1:2 אחרי מאבק לא פשוט מול קבוצה עיקשת במיוחד. בניגוד למשחק הקודם בגביע מול הפועל עפולה, הפעם אלי כהן פתח בהרכב חזק והכוכב שלו, דויד מנגה היה זה שהעלה את האורדונים ליתרון ראשון בדקה ה-33. אסי גלבוע לא ויתרה, תקפה ומצאה את השיוויון המיוחל בדקה ה-58 בזכות פנדל של עידן שפשה, אבל המילה האחרונה היתה של רמת גן ומיכאל זנדברג, שניצל עירבובייה ברחבה וכבש את שער הניצחון היקר.

שחקן אסי גלבוע, יעקב שריקי (לבן), מול שחקן הפועל רמת גן, אופיר חמו. ברני ארדוב
מאבק צמוד בגלבוע. יעקב שריקי מול אופיר חמו/ברני ארדוב

האורדונים, שהיו הסינדרלה של המפעל וזכו בגביע לפני עשור, מעפילים למעמד היוקרתי של ארבע האחרונות בגביע לראשונה מאז 2006/07, אז הפסידו בחצי גמר המפעל להפועל אשקלון. מנגד, אסי גלבוע מסיימת קמפיין מוצלח מאוד שלה במפעל המיוחד כל כך. הקבוצה של פליקס נעים, שהדיחה בדרך לרבע הגמר שתי קבוצות מהליגה הלאומית (הפועל פתח תקוה והפועל אשקלון), יכולה להיות גאה בדרך שעשתה, אך כעת היא תתפנה למאבקים שמצפים לה בצמרת ליגה א', על ההעפלה לליגה הלאומית. רמת גן מנגד, תצפה בנחת בהמשך המשחקים ברבע הגמר כדי לראות מי תהיינה היריבות האפשריות שלה בדרך לתואר המיוחל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי אסי גלבוע. ברני ארדוב
אווירה טובה. אוהדי אסי גלבוע/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: חלים זטמה הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-500 אוהדים במגרש בגלבוע.

דקה 14: תמיר בן עמי פרץ מצד שמאל וניסה להרים לרחבה. הכדור שינה כיוון בעקבות הרוח ופגע במשקוף. מזל גדול

דקה 16: מצב מצוין לגלבוע. אלון בוזורגי קיבל כדור בצד ימין והעביר רוחב מדויק לעברו של עידן שפשה, אבל יוגב בן סימון חילץ ברגע האחרון.

דקה 33: גול! רמת גן עלתה ליתרון בניגוד למהלך המשחק. ישראל זגורי פרץ בצד שמאל ושלח כדור רוחב. הרוניאן הדף לא טוב ואת הריבאונד דחק דויד מנגה פנימה. 0:1 להפועל רמת גן.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. ברני ארדוב
כבשו בניגוד למהלך המשחק. שחקני רמת גן חוגגים/ברני ארדוב

דקה 51: רמת גן פתחה חזק את המחצית השנייה וכמעט הכפילה את היתרון. מיכאל זנדברג הכניס כדור לרן יצחק שבעט חזק, הרוניאן הדף את הכדור שהגיע שוב לזנדברג, שבעט מעל השער.

דקה 58: גול! אסי גלבוע קיבלה פנדל הכשלה על אלון בוזורגי בתוך הרחבה. שלומי אביסדריס המחליף התעמת עם יעקב שריקי וביקש לבעוט את השער. עידן שפשה בעט בסופו של דבר את הפנדל פנימה. 1:1 בגלבוע.

שחקני אסי גלבוע חוגגים. ברני ארדוב
השער שלהם לא החזיק מעמד. שחקני אסי חוגגים/ברני ארדוב

דקה 68: גול! הפועל רמת גן חזרה להוביל. כדור רוחב שנשלח מצד ימין, גרם לעירבובייה ברחבה. מיכאל זנדברג היה הראשון להגיע לכדור ולדחוק פנימה.

דקה 84: עוד מצב מצוין לרמת גן. בן בן יאיר המחליף שלח כדור עומק למיכאל זנדברג, שמצא עצמו במצב מצוין, אבל בעט לא טוב לחוץ.

אסי גלבוע: עמנואל הרוניאן, גיא צרפתי, יונתן אוחיון, עבדאללה קדח (שלומי אביסדריס, 46), אלירן עקיבא, תומר ברוקס, שלומי מראד, יעקב שריקי (סולטאן זועבי,75), נאור דהן, עידן שפשה, אלון בוזורגי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין,תמיר בן עמי, יוגב בן סימון, ברנאר אוננגה , עוז יפרח, אופיר חמו, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי (בן בן יאיר, 60), דויד מנגה (וובה בראון, 84), ורן יצחק (דורין גוגה, 74)

שחקן אסי גלבוע, שלומי מראד, מול שחקן הפועל רמת גן, מיכאל זנדברג. ברני ארדוב
פתחו חזק. שלומי מראד מול מיכאל זנדברג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully