וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ג'קסון: "זו הייתה חתיכת תצוגה הגנתית"

לא ייאמן, הווריורס חבטו בניקס וספגו 63 נק' בפעם הראשונה מאז 1953. קרי: "חשוב, בעיקר אחרי איך שהפסדנו בגארדן"

20 מ-73 מהשדה, או במילים אחרות 27.4 אחוזים מהשדה. זה הסבר אחד בולט ל-63 הנקודות שקלעה הלילה (בין שני לשלישי) ניו יורק ניקס נגד גולדן סטייט, שהשיבה ב-92 משלה. הווריורס שמציגים מזה שנים את אחת מההגנות החלשות ב-NBA, הגיעו למשחק כשהם סופגים 101.4 נקודות למשחק, אבל ירדו אחרי המשחק נגד הניקס ל-100.8.

הניקס ראויים לטר"ש על התצוגה שלהם, אבל לקבוצה המנצחת מגיעות מחמאות. הווריורס ספגו את מספר הנקודות הנמוך ביותר שלהם מאז ב-63:69 על מילווקי הוקס ב-28 בדצמבר 1953, כשהם עוד שיחקו בפילדלפיה. "זו הייתה חתיכת הצגה הגנתית", אמר המאמן מארק ג'קסון, "ספיגה של כמות נקודות כזו בדרך כלל מורכבת מהגנה טובה והתקפה לא מוצלחת של היריבה. אני מקווה שנוכל לקבל הפעם את כל הקרדיט".

המשחקים בין גולדן סטייט לקבוצה מהתפוח הגדול העונה ייזכרו כבלתי שגרתיים יחסית, אחרי שבמפגש הקודם ביניהן, לפני כשבועיים במדיסון סקוור גארדן, סטפן קרי צלף 54 נקודות. אז הווריורס נכנעו 109:105, אבל הפעם 26 נקודות של הגארד עם הידית הספיקו לניצחון קליל. "לא משנה איך ניצחנו, העיקר שעשינו את זה", אמר קרי בסיום, "זה היה ניצחון חשוב ואני שמח שהשגנו אותו, במיוחד אחרי איך שהמשחק הקודם הסתיים בניו יורק".

אצל הניקס כרמלו אנתוני חזר לפעילות אחרי שלושה משחקים בצד בגלל פציעה. רגע לפני החזרה הראשונה שלו לדנבר (בין רביעי לחמישי), מלו קלע 14 נקודות ב-5 מ-14 מהשדה ואמר: "לא ממש ידעתי איך הברך שלי תגיב. יש עדיין נוקשות מסוימת, כך שזה עניין של זמן עד שהמצב ישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully