וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נדאל ופדרר העפילו לשמינית הגמר

השוויצרי גבר בקלות על איבן דודיג 3:6,1:6. השור הספרדי ניצל פרישה של לאונרדו מאייר. בדרך למפגש ביניהם ברבע הגמר?

טורניר אינדיאן וולס (סך פרסים של 5.3 מיליון דולר) משוחק בימים אלו במלוא המרץ בקליפורניה והוא צפוי אולי להוליד לנו ברבע הגמר מפגש קלאסי בין שני טניסאים ענקיים. רפאל נדאל השור הספרדי (5 בעולם) שחזר לאחרונה אחרי פציעה ארוכה, העפיל הבוקר (שלישי) לשלב שמינית הגמר של הטורניר היוקרתי והוא לא התאמץ יותר מדי כדי לעשות זאת. הספרדי ניצל פרישה של יריבו הארגנטינאי לאונרדו מאייר, שהודיע על פרישה בשל כאבי גב.

רוג'ר פדרר, טניסאי. רויטרס
לא התקשה מול דודיג. פדרר/רויטרס

נדאל עשוי לפגוש בהמשך הטורניר את רוג'ר פדרר, יריבו הגדול , שהביס ללא בעיות במשחק שלו את הטניסאי הקרואטי איבן דודיג 3:6,1:6 במשחק שארך כשעה בלבד.למרות הניצחון הקל שהשיג, פדרר סבל במשחק מכאבי גב קלים, אבל הוא לא נשמע מודאג לגבי המשך הטורניר: "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי בקריירה, כך שאני יודע איך להתמודד עם הכאבים".

אגב, בפעם האחרונה שנדאל ופדרר נפגשו זה היה באינדיאן וולס לפני שנה ואז ניצח השוויצרי בחצי גמר הטורניר, 4:6,3:6. היריב הבא של פדרר יהיה סטניסלס ואוורינקה, חברו השוויצרי, שניצח במשחק שלו את לייטון יואיט האוסטרלי, 5:7 ו-4:6. הספרדי יפגוש בסיבוב הבא את הטניסאי הלטבי ארנסט גולביס, שניצח 7:5,3:6,4:6 את אנדראס ספי האיטלקי.

במשחקים נוספים שנערכו היום, ניצח תומאס ברדיך המדורג שישי בטורניר את פלוריאל מאייר הגרמני 4:6 ו-1:6. רישאר גסקה, הצרפתי המדורג עשירי ניצח בקלות את ייז'י ינוביץ' הפולני, 1:6,4:6.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. רויטרס
הוא חוזר. רפאל נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully