וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "הבטחנו כמעט בוודאות את ההישארות"

קשרה של אשדוד נשמע אופטימי לאחר הניצחון על בני יהודה: "שיחקנו יוצא מהכלל". ניר ביטון יחזור למשחק מול עכו

one

אחרי תקופה ארוכה של כישלונות, נראו אמש (שני) חיוכים בקרב אנשי מ.ס. אשדוד, שהצליחה לנצח 1:2 את בני יהודה, במשחק סיום העונה הסדירה. הניצחון הבטיח כמעט סופית את הישארותה של אשדוד בליגה, וזאת לאחר שבמועדון חששו מפני הפסד נוסף שידרדר את הקבוצה לעבר מאבקי התחתית הבוערת. המאמן יוסי מזרחי נאלץ להסתדר ללא מספר שחקני מפתח, ביניהם ניר ביטון המוצהב, ישראל ראש שחגג את טקס החינה שלו וגם בן בוטבול הפצוע. מי שבלטו אמש באשדוד היו המגן רחמים צ'קול, ששיחק בקישור והיה מצוין, דוד רביבו שהניע את חבריו וכמובן סטפן שצ'פוביץ' שכבש את שערו הרביעי מאז הגיע בינואר ומסתמן כרכש בינגו של ג'קי בן זקן.

לפי סידור משחקי הפלייאוף התחתון, כעת אשדוד תארח פעמיים ברציפות את הפועל עכו ובית"ר ירושלים, תתארח אצל הפועל באר שבע, תארח את הפועל חיפה ותצא למשחק חוץ בנתניה. בשני משחקי סיום העונה, תארח אשדוד את בני סכנין ותסיים במשחק חוץ מול הפועל רמת גן.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. מגד גוזני
סוף סוף ניצחון. שחקני אשדוד/מגד גוזני

"אשדוד שיחקה מול בני יהודה, שזו קבוצה יוצאת מן הכלל", אמר הקפטן דוד רביבו אחרי הנצחון. "כבר ידענו שרמת השרון ניצחה בבאר שבע אז אפשר להתנחם בזה שבזכות הנצחון הבטחנו כמעט בוודאות את ההישארות. אנחנו צריכים עוד שתיים או שלוש נקודות כדי להישאר סופית. למרות שחסרו לנו מספר שחקנים, ראינו כמה שחקנים מאוד אנרגטיים שעזרו לנו לנצח. צ'קול היה מצוין ומגיע לו שאפו, גם חאתם (אלחמיד) היה טוב והיו עוד כמה ששיחקו בתפקידים שלא קשורים לתפקיד המקורי שלהם ועשו זאת באופן יוצא מן הכלל. צריך להצדיע לשחקנים".

הקפטן הוותיק נשאל האם הוא לא חש פספוס על החמצת העלייה לפלייאוף העליון והשיב: "אפשר לקחת לדוגמא את המשחק נגד הפועל חיפה, שלקחו לנו שתי נקודות בדקה ה-90, וזה אולי היה מעלה אותנו לפלייאוף העליון. זה לא הזמן לבכות על מה שהיה. עכשיו צריך לבוא לשחק ולהנות וגם לבדוק שחקנים לעונה הבאה. לחזור לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו. יש לנו פצועים שצריכים להחלים. נשארו שבעה משחקים עד סיום העונה, וצריך לשחק אותם טוב, כי בדרך כלל זוכרים רק את הסוף". על תרומתו האישית אמר רביבו: "בסך הכל אני משחק באשדוד והמועדון מעל כולם. היה חשוב מאוד מבחינתי ששיחקתי ונתתי את התפוקה לקבוצה, זה מה שחשוב והכי חשוב שיצאנו מכאן עם שלוש נקודות"

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
"המועדון מעל הכול". דוד רביבו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully