וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איבשקביצ'יוס לדין, אמר לשופט "פאק יו"

12.3.2013 / 16:59

הקשר הליטאי עשוי להיות מורחק ממספר משחקים, בגין העלבת שופט ופגיעה בשחקן יריב. אדרי: "משחק שמאפיין עונה שלמה"

one

בני יהודה סיימה את העונה הסדירה עם הפסד מאכזב 1:2 למ.ס. אשדוד ונשארה מרוחקת במרחק של חמש נקודות מעירוני קרית שמונה, שנמצאת במקום השלישי, שמעניק את הכרטיס לאירופה. הזהובים הציגו משחק חלש מאוד וכמעט שלא סיכנו את שערו של אופיר מרציאנו האשדודי, והצליחו לכבוש רק מפנדל מוצלח של פדרו גלבאן. בנוסף לכל הצרות, הורחק הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס בדקה ה-92 בכרטיס אדום, והוא יחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב בקרית אליעזר.

איבשקביצ'יוס אף יועמד מחר לדין משמעתי בהתאחדות, בגין עבירה על סעיפים של העלבת שופט (זיו אדלר) ופגיעה בשחקן יריב (ציון צמח). על פי דו"ח השיפוט, הקשר אמר לאדלר "פאק יו" וצפוי להרחקה של מספר משחקים.

קשה היה לציין אפילו שחקן אחד שהציג יכולת סבירה במדי הזהובים, ונראה שהמאמן דרור קשטן יערוך לפחות שלושה שינויים בהרכב לקראת חיפה, כאשר עוז ראלי ואדם הרפקה שלא שיחקו אמש בגלל צבירת כרטיסים צהובים, ישובו להרכב וגם סתיו פיניש צפוי לפתוח, במקומו של קוסטה המורחק.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
יערוך שינויים לקראת חיפה. דרור קשטאן/מגד גוזני

"המשחק הזה מאפיין עונה שלמה שלנו, בכל הקשור לחוסר היציבות שלנו", אמר הקפטן כפיר אדרי בסיום ההפסד. "לצד משחקים טובים ולצד ניצחונות, אנחנו מגיעים לפעמים למשחקים שבהם אנחנו באמת צריכים את הנקודות ומועדים וחבל. עכשיו מתחיל המאבק האמיתי, על המטרה שהצבנו לעצמנו, שזה הכרטיס לאירופה. יש עשרה משחקים ונצטרך להיות מפוקסים, כי רואים שהפערים אינם גדולים בין איפה שאנחנו נמצאים, למקום שאליו אנחנו רוצים להגיע ואני מקווה מאוד שעכשיו נתעלה ברגעים האמיתיים".

"אם מסתכלים על הטבלה, הסיכויים להגיע לאירופה שווים לכולם. במיוחד במצב שבו יש עשרה משחקים שבו כל קבוצה משחקת נגד שאר הקבוצות בפלייאוף, אז כל משחק הוא על שש נקודות. הסיכויים שווים וקבוצה שתהיה יותר יציבה ויותר חזקה, היא זו שתגיע לאירופה בסופו של דבר". על חזרתו להרכב אמר אדרי: "הייתי שלושה משחקים מחוץ להרכב וחזרתי. גם בשבוע שעבר הייתי בהרכב, זה בסדר. מה שהמאמן יחליט, אני אעשה ואכבד ואשתדל לעשות את הכי טוב".

הקפטן התייחס למשחק במחזור פתיחת הפלייאוף ויודע שקל זה לא הולך להיות: "זה לא רק המשחק נגד מכבי חיפה. אני חושב שמהיום כל משחק יהיה עם משמעות. בין אם זה לנו ובין אם זה לקבוצה היריבה. מול מכבי חיפה זה משחק קשה מאוד, אף פעם לא היה לנו קל בקרית אליעזר, במיוחד בתקופה שבה מכבי חיפה נמצאת כעת. נצטרך לבוא ולעשות את המקסימום ולקוות לטוב".

(עדכון ראשון: 7:55)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד מול כפיר אדרי שחקן בני יהודה. מגד גוזני
חזר להרכב. כפיר אדריר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully