וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הארווין נודד לסיאטל, בולדין לסן פרנסיסקו

טריידים גדולים ב-NFC מערב: אחד התופסים הטובים בליגה יחזק את הסיהוקס. האלופה ויתרה על המטרה הבכירה שלה

"הכלבויניק הכי טוב שאי פעם ראיתי או שאתם אי פעם תראו! הולך לסיטאל! אני מרגיש כאילו בעטו לי בבטן. כמה פעמים!!!".

כן, לפי הטוויטר, אדריאן פיטרסון ממש התעצבן כשמינסוטה שלחה היום (שני) את התופס שלו, פרסי הארווין, לסיאטל. הארווין צפוי לסכם על חוזה חדש, וכל העסק אמור להיסגר ב-48 השעות הקרובות. לפי הטרייד, סיאטל תשלח לווייקינגס בחירה בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב. הטרייד יאושר בכפוף לבדיקות רפואיות של התופס, שיתבצעו ב-24 השעות הקרובות. המעבר של הארווין לא יוכל להתבצע עד יום שלישי בשעה 16:00 שעון ארצות הברית, כשעונת 2013 תחל רשמית.

פרסי הארווין שחקן מינסוטה וייקינגס. Jonathan Daniel, GettyImages
מהיום אימרו: פרסי הארווין, סיהוק/GettyImages, Jonathan Daniel

הארווין נכנס לעונה אחרונה בחוזה הרוקי שלו, ולאחר שבקיץ שעבר הביע חוסר שביעות רצון במינסוטה וביקש טרייד, העונה הוא מקבל את מה שביקש. התופס נתן מספרים של MVP בעונה שעברה, כשהוביל את הליגה ביארדים כוללים בתשעת המשחקים הראשונים, עד שנפצע. הוא בכל זאת סיים עם 62 תפיסות ו-677 יארדים בתפיסה - קטיגוריות בהן הוביל את קבוצתו. בסך הכל התופס בן ה-24 רשם 7,168 יארדים כוללים בארבע עונות, עם 29 טאצ'דאונים (20 בתפיסה, חמישה בהחזרה וארבעה בריצה).

וזה לא הטרייד הגדול היחיד שמתגבש בשעות האחרונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהאלופה לפיינליסטית. בולדין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי ESPN, אנקואן בולדין יחצה את כביש הסופרבול, כשיעבור מהאלופה בולטימור לסגנית סן פרנסיסקו. הרייבנס יקבלו תמורתו בחירת סיבוב שישי. התופס, שנמצא כרגע באפריקה, צריך לעבור בדיקה רפואית לפני שהטרייד יושלם. "העסק הזה הוא בולשיט לפעמים", צייץ טורי סמית' בטוויטר, באכזבה על עזיבת חברו לצוות התופסים של האלופה.

לפי הדיווחים, הרייבנס ביקשו מבולדין לקצץ בשכרו. בשבת האחרונה אמר התופס ל-USA TODAY שהוא לא יסכים שמשכורתו תיפגע. "בשום מצב, לא משנה כמה טוב שיחקתי, לא הייתי מבקש עוד כסף. החוזה שחתמתי עליו זה החוזה שמולו אני מתכוון לשחק", אמר.

בולדין נהנה מפלייאוף נהדר, כשתפס 22 כדורים ל-380 יארד וארבעה טאצ'דאונים. הוא הוביל את בולטימור ביארדים באוויר בכל אחת משלוש העונות האחרונות, מאז הגיע מאריזונה.

אדם שפטר מ-ESPN דיווח שהתזוזות הגדולות בשוק עשו את שלהן, ושתי הזוכות בתופסים החדשים כבר מועמדות בכירות לייצג את ה-NFC בסופרבול הבא.

* עכשיו זה רשמי: דייויד גרארד מצטרף לניו יורק ג'טס. הקוורטרבק, ששוחרר מג'קסונוויל לפני תחילת עונת 2011 ולא מצא את מקומו גם במיאמי בעונה שעברה, ישמש כמחליפו של מארק סאנצ'ז אצל הסילונים, מה שמערער עוד יותר את מעמדו של טים טיבו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully