וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "יהיה רע מאוד אם נשחק ככה בפלייאוף העליון"

11.3.2013 / 22:16

מאמן בני יהודה התאכזב מההפסד לאשדוד בחוץ. יוסי מזרחי נשם לרווחה: "הרבה זמן לא ניצחנו, זו הרגשה טובה מאוד"

one

העונה הסדירה בליגת העל הגיעה לסיומה הערב (שני) עם הניצחון של מ.ס אשדוד על בני יהודה 1:2. דוד רביבו (61, בפנדל) וסטפן שצ'פוביץ' (72) כבשו לקבוצה מעיר הנמל, פדרו גלבאן (66, בפנדל) איזן זמנית. אשדוד אמנם הגיעה למשחק לאחר שאיבדה כל סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון וסיימה סיבוב השני מאכזב במיוחד, אך לפחות תוכל להתנחם בכך שתתחיל את המאבקים בפלייאוף התחתון כשהיא מדורגת בו ראשונה ועם טווח ביטחון מהקו האדום. בני יהודה דווקא כן תהיה בפלייאוף העליון, אך ההפסד עשוי לפגוע משמעותית במטרה העילית שלה - העפלה לאירופה זו העונה החמישית ברציפות.

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי. מגד גוזני
סוף סוף הוא יכול לחייך. מזרחי/מגד גוזני

מאמן אשדוד יוסי מזרחי אמר בסיום: "לא ניצחנו הרבה זמן ולחזור לנצח זו הרגשה טובה מאוד, במיוחד שהיו חסרים לנו הרבה מאוד שחקנים. עצוב מאוד שאנחנו בכלל חושבים על מאבקי התחתית, כי היינו כל העונה במאבקים על הפלייאוף העליון. אנחנו צריכים לחזור להיות קבוצה שנלחמת ושיודעת מה היא רוצה מעצמה. בכל מקרה, הפלייאוף התחתון לא יהיה פיקניק".

המאמן הוסיף: "המורשת של מ.ס אשדוד תמשיך גם אם אני לא אהיה. אנחנו במאבקים עם הרבה מתח ובכל זאת נותנים להרבה שחקנים צעירים לשחק. נקלענו למצב קשה מאוד. אם לא יהיה מישהו שיטריף את השחקנים הצעירים האלו אז לא נוכל להתקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
"כך לא נוכל לעשות שום דבר בפלייאוף העליון". קשטן מאוכזב/מגד גוזני

מאמן בני יהודה דרור קשטן אמר: "במחצית השנייה בכלל לא הגענו למשחק. היה משחק מאוד רדוד שלנו. לא שיחקנו כמו שאנחנו יודעים. בסופו של דבר במשחקים מהסוג הזה מי שרוצה יותר מנצח, וחבל שלא הצלחנו לעשות את זה. אם נשחק ככה גם בפלייאוף העליון אז המומנטום הוא רע מאוד. כדי לעמוד בכבוד במרכז הבמה של הכדורגל הישראלי צריך לבוא ולשחק חזק. אם נציג את היכולת הזאת לא נוכל להתמודד עם שאר קבוצות הצמרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully