וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "רנדל הוא נכס, הוא התוספת שחיפשנו"

11.3.2013 / 21:53

מאמן הפועל תל אביב החמיא לפורוורד ומסתכל קדימה: "באים לנתניה כדי להחזיר ניצחון גנוב" יבזורי: "ניצחון של הרבה לב"

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

המחזור ה-20 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. הפועל תל אביב המשיכה את המומנטום שהשיגה עם הניצחון הענק בדרבי התל אביבי, וגברה על הפועל חולון 73:76 בתום משחק מורט עצבים. הפועל גלבוע גליל השיגה גם היא ניצחון חשוב במאבקי התחתית, אלא שהיא נזקקה לשלשת ניצחון דרמטית של ג'מאר סמית' שש שניות לסיום כדי לנצח 92:93 את בני הרצליה.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין יחד עם בריאן רנדל. ברני ארדוב
"רנדל הוא נכס". אדלשטיין ויקיר לבו/ברני ארדוב

אדלשטיין: "רנדל הוא נכס"

הפועל תל אביב, כאמור, הגיעה לאולם הפחים כשהיא עדיין שרויה באופוריה מאז הניצחון בדרבי, אך התעשתה מהר למדי ופתחה פער דו ספרתי על הקבוצה הביתית. האווירה הלוהטת שהעניקו אוהדי חולון סייעו לה לחזור למשחק לקראת הסיום, אך החטאות עונשין רצופות של ג'רום דייסון עצרו אותה ומנעו ממנה ניצחון. בריאן רנדל היה עצום עם 17 נקודות, 15 ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

מאמן הפועל תל אביב ארז אלדשטיין אמר בסיום: "ברבע האחרון איבדנו את הסדר, שיחקנו בהרכב של שלושה גארדים, שלא התאמנו בו. עשינו אילתורים ונתקענו בלחץ של שעון. שמח שניצחנו, עשינו את זה עם הגנה טובה, לעצור את חולון על 73 נקודות זה המפתח במשחקים האלה. גל איתן עשה עבודה מצוינת. יש לנו עומק, אני רוצה להאמין שהשבוע הזה ייתן לנו ביטחון. יש לנו משחק חשוב שבוע הבא מול נתניה ונצטרך לקחת אותו. בריאן רנדל זה התוספת שתופסת. לא יכולנו להחתים אותו בתחילת העונה, מבחינה כספית ומסיבות אחרות, צריך לראות אותו באימונים, איך הוא מדבר עם השחקנים ונשאר אחרי כל אימון. זה נכס לשחקנים האחרים".

המאמן גם התייחס למשחק בשבוע הבא מול ברק נתניה: "אנחנו באים לנתניה להחזיר את המשחק שגנבו לנו בבית. זה משחק שסיבך אותנו כל העונה, שני רדיוסים מיותרים. השופטים הושעו אחר כך, היו שם פרובוקציות על המגרש, ואנחנו באים להחזיר את המשחק שגנבו לנו".

בריאן רנדל: "היו לי כמה שבועות קשים. עשינו ניצחון גדול בשבוע שעבר, אבל לא הרגשתי שעזרתי מספיק. התאמנתי חזק השבוע ובאתי מרוכז. הצלחנו לנצח את זה ואני מרוצה. אין לי בעיה לשחק הרבה דקות. אני רק רוצה לתרום, באתי לקבוצה הזו במטרה לחזור למגרש ולעזור להפועל להגיע למטרות שלה. לא יהיה הוגן למועדון ולעצמי לתת פחות מ-100 אחוז".

מתן נאור: "חולון הקשו עלינו. כשאין לך מה להפסיד אז דברים הולכים יותר בקלות ואתה מנסה בכוחות אחרונים לעשות משהו, אני שמח שידענו לעשות פעולות טובות ולנצח את המשחק. קצת יהיר לומר שהלחץ לא משפיע, אבל אני יכול להגיד שדווקא כשהקבוצה בנויה סביבך, זה מפתח אותך לכיוונים אחרים. בלי זה אולי הייתי פחות אגרסיבי כדי לקבל את הכדור שיעשו עליי את הפאול. אני שמח שהעונשין נכנס, זה כמעט יצא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בריאן רנדל הפועל תל אביב עם אוהדי הפועל חולון ברקע. ברני ארדוב
גם הדחיפה של הקהל הביתי לא הושיעה את חולון/ברני ארדוב

המאמן המפסיד דן שמיר: "זה לא היה יום טוב שלנו מבחינת קבלת ההחלטות, ולמרות זאת כמעט הצלחנו לחזור למשחק. לא היה מקום במשחק הזה לעשות דברים מתוחכמים כמו שניסינו, היינו צריכים לשחק פשוט יותר, כי היה הרבה על כף המאזניים. לא מצאנו את השחקן הפנוי ולא שיחקנו כפי שהיה צריך נגד כזו הגנה. שבוע הבא אנחנו בראשון לציון ונתכונן לזה. חבל מאוד על היום, אבל נצטרך להתמודד. אנחנו יודעים בדיוק באיזה פייט אנחנו נמצאים ואנחנו נלחמים. יש ימים יותר טובים ופחות טובים, היו לא שיחקנו טוב. יש לנו סיפור השנה ואנחנו צריכים להיות מפוקסים, לעבוד כמו שצריך וזה לא תמיד ככה. נתמודד עם כל מה שבא. אף אחד לא ידאג לדברים בשבילנו. צריך לשלוט בעתיד שלנו, זה אפשרי".

עומאר וואטד, שרשם הופעת בכורה וקלע שמונה נקודות: "זה היה משחק של רבע רביעי, חזרנו אבל זה לא היה מספיק. כרינו לעצמנו בור וזה היה כל ההבדל. יש לנו קהל משוגע, האווירה הייתה מטורפת לא שיחקתי מול דבר כזה בעבר".

עומאר ווטאד הפועל חולון. ברני ארדוב
הופעת בכורה מעודדת לא הספיקה. ווטאד/ברני ארדוב

דגן יבזורי: "זה ניצחון של הרבה לב ומעט הגנה"

וגם גלבוע גליל שיחקה הערב. החבורה של ליאור ליובין התרחקה עוד קצת מהתחתית הבוערת כשגברה 92:93 על בני הרצליה במשחק מותח ורב תהפוכות. הקבוצה הצפונית הוליכה במרבית שלבי המשחק, אך ראתה את האורחת מהשרון נוטלת את ההובלה לקראת הרבע האחרון ונזקקה לסל ניצחון ענק של ג'מאר סמית' שש שניות לסיום כדי לרשום ניצחון מוצדק.

שחקן הפועל גלבוע גליל דגן יבזורי התייחס לניצחון: "סיום המשחק הוציא לנו הרבה מאוד אוויר. זה ניצחון חשוב, כולם יודעים מה המצב שלנו בטבלה. כל ניצחון צריך לגרד ובתחתית זה מבורך. בדרך כלל ג'מאר לא מחטיא בכלל וכשהוא החטיא את הראשונה היה ברור שהוא יקלע בניסיון שני. הוא קלעי גדול. זה היה ניצחון של הרבה לב ומעט הגנה, שיחקנו הגנה רכה ורעה מאוד. איכשהו בסוף הצלחנו לעשות עצירה אחת וזה הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully