וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי: ניצחון לחימקי מוסקבה ב-VTB

הרוסים נעזרו ב-16 נקודות של פטרי קופונן וגברו בחוץ 77:91 על מאריופול. סיינה הובסה ברומא, הפסד גם לבשיקטאש

ארבעה ימים לפני המפגש הגורלי בין מכבי תל אביב לחימקי מוסקבה ביד אליהו, הצהובים עדיין כואבים את ההפסד לברק נתניה, אך הרוסים מנגד באים במומנטום טוב בהרבה. החבורה של רימאס קורטינאיטיס גברה הערב (שני) 77:91 על מאריופול האוקראינית במשחק חוץ, והעלתה את מאזנה בליגה המזרח אירופית ל-13 ניצחונות מול ארבעה הפסדים - מאזן זהה לזה של קאזאן, המוליכה את בית א' של הליגה.

הרוסים לא הותירו ליריבה האוקראינית סיכוי כבר מן הפתיחה, כשזוראן פלאניניץ' ואלכסיי ז'וחננקו היו אחראים לבריחה כבר ברבע הראשון, שהסתיים ביתרון 19:34 לרוסים. גם ברבע השני הרוסים המצוינים לא חסו על מאריופול, וניצחה את הרבע כולו 7:17. בגארבג' טיים שנותר העניק קורטינאיטיס מנוחה לשחקני המפתח שלו לקראת המשחק החשוב בחמישי, וחילק את הדקות בצורה שווה. פטרי קופונן הוביל את חימקי עם 16, קלווין ריברס הוסיף 14.


* בעוד בשיקטאש ממשיכה לחפש ניצחון ראשון בטופ 16 ביורוליג, הערב היא רשמה הפסד תשיעי בליגה הטורקית, כשבנוויט המוליכה גברה עליה 56:67. החבורה של ארמן קונטר נותרה צמודה ליריבתה במשך רוב שלבי המשחק, עד שבנוויט רצה לרבע אחרון של 15:26 שהבטיח לה את הניצחון. פטריק כריסטופר הוביל את קלעי בשיקטאש עם 12, סרחט צ'טין הוסיף 11. צ'רלס דייויס הצעיד את בנוויט לניצחון עם 20 נקודות.

* לאחר ההפסד לחימקי במחזור הקודם ביורוליג, סיינה ספגה מהלומה כואבת הערב כשהובסה על ידי רומא 94:70. היה זה ההפסד השמיני של הטוסקנים בליגה המקומית העונה והוא דרדר אותם עד למקום הרביעי בטבלה ואיפשר לקבוצה מהבירה לחלוף על פניהם ולעלות למקום השלישי. רומא פתחה פער דו ספרתי באמצע הרבע השלישי וברבע האחרון סיינה התפרקה לחלוטין. ג'ורדן טיילור הוליך את רומא עם 21 נקודות, לואיג'י דאטומה הוסיף 16 ואילו גני לוואל תרם דאבל-דאבל נאה של 14 נקודות ומספר זהה של ריבאונדים. 15 של בובי בראון לא הועילו לסיינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully