וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר מבקשים להסגיר את ארקדי גאידמק לצרפת

המחאה נגד הבעלים מחריפה והאוהדים הציפו את השגריריות הצרפתית בישראל במאות פניות להסכם הסגרה נגד גאידמק

one

האוהדים המוחים של בית"ר ירושלים לא נחים. אחרי שכבר ביצעו מספר צעדי מחאה בדמות שלטים אמש (ראשון) במשחק מול מכבי תל אביב, דף הפייסבוק הצומח, הקריאה לא להגיע למשחקי הבית, הטרדת בנותיו של גאידמק בעסק התכשיטים שלהן ועוד, עלו היום האוהדים מדרגה, כאשר החלו להציף במאות הודעות את שגרירות צרפת בישראל ובהן בקשה להגיע להסכם הסגרה בין ישראל לצרפת שיעמוד נגד גאידמק. ראוי לציין כי בעלי בית"ר ירושלים נשפט בעבר בצרפת וזוכה מרוב הסעיפים.

מי שעומד מאחורי הקריאה לאוהדים נתן להם המלצה בדף הפייסבוק כיצד לנסח את הבקשה: "אנו קוראים לכם לחזק את שיתוף הפעולה הישראלי-צרפתי, להגיע אל הסכם הסגרה כללי בין ישראל לצרפת ולטפל באחד הנאשמים הכבדים ביותר בפרשת אנגולה-גייט, מר ארקדי גאידמק".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
המחאה ממשיכה בכל הכוח. אוהדי בית"ר בבלומפילד/ברני ארדוב

בבית"ר מקווים כי למרות המחאה, האוהדים יחליטו באופן חד פעמי להתאחד ולהתרכז אך ורק בעידוד ובהצלחת הקבוצה לפחות במשחק הגביע מול מכבי חיפה ביום רביעי. אחד הרעיונות שעלה הוא לכנס מסיבת עיתונאים בה השחקנים יפנו לקהל ויבקשו ממנו לפחות למשחק אחד לשים את הכל בצד ולהתאחד למען המטרה בתקווה לניצחון, אחריו אפשר יהיה לנסות ולהתחיל באיזשהי הידברות בין הצדדים.

בבית"ר מנסים בכל דרך ליח"צן את המשחק מול חיפה ומקווים כי בכל זאת יצליחו להביא כעשרת אלפים אוהדים שיתמכו וימנעו מהירוקים, שיביאו עימם כ-4,000 אוהדים, תחושה ביתית מדי בטדי. בבית"ר לא מתכוונים לתת למכבי חיפה עוד 1,800 מקומות ביציע הצפון-מערבי גם אם האוהדים האורחים יקנו את כל המכסה שהוקצתה להם, זאת על מנת לשמור על יתרון הביתיות.

בית"ר חזרה היום להתאמן ואווירת נכאים שררה בחדר ההלבשה, המאמן אלי כהן הפתיע כשלא דיבר עם שחקניו. חיים מגרלשווילי וקובי מויאל צפויים לשוב להרכב בגביע, בעוד חן עזריאל ייעדר, עקב הסכם המושאלים של חיפה. סטיבן כהן וערן לוי ייעדרו ממשחק הליגה ביום ראשון (עכו או הפועל רמת גן, ייקבע הערב) עקב כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully