וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול מאמן בני סכנין: "חשוב שהקבוצה תישאר"

11.3.2013 / 16:45

המאמן סיכם עד תום העונה הבאה וחוזר לקדנציה שנייה במועדון: "יודע לאיזה מצב אני חוזר, צריכים לאחד את השורות"

מרקו בלבול מונה היום (שני) למאמן בני סכנין והוא יחליף בתפקיד את שלומי דורה שפוטר אתמול. בלבול בן ה-45, שכבר העביר היום את האימון, סיכם עד תום העונה הבאה והוא למעשה חוזר לקדנציה שנייה במועדון. הוא אימן את הקבוצה בהצלחה גדולה יחסית בעונת 2009/10, אז הצעיד אותה למקום השביעי. לפי אתר דריבליסט, בלבול אימן 27 משחקים בסכנין באותה עונה, ניצח 12, הפסיד תשעה וסיים שישה בתיקו ובסך הכל, 51.85 אחוזי הצלחה.

"המצב לא פשוט, אבל צריך לזכור שאנחנו נקודה מעל הקו האדום" אמר המאמן הטרי באימון הבכורה. "המטרה המוצהרת שלנו היא כמובן להישאר בליגה. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להגיע מוכנים יותר, שהם ואני צריכים לעבוד קשה ושאסור לנו לספוג שערים שטותיים. כשהחלטתי לחזור, ידעתי לאן אני חוזר ולאיזה מצב. יש לי מסכנין רק זיכרונות טובים ואני שמח לחזור לכאן. לסכנין יש קהל גדול וטוב וחשוב שהקבוצה תישאר. אני והשחקנים צריכים לאחד את השורות".

מאמן מכבי פתח תקוה מרקו בלבול. ברני ארדוב
. בלבול/ברני ארדוב

יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס הוסיף: "מרקו מוכר פה במועדון. הייתה לו תקופה מצוינת וזו הסיבה שהבאנו אותו. התייעצנו עם הרבה גורמים וגם עם חלק מהשחקנים ולדעתי עשינו משהו נכון. אנחנו יודעים את המקום שלנו בטבלה ואמרנו לשחקנים שצריכים לקום מהקרשים. זו גדולה של כל שחקן". לשאלה האם המצב היה כל כך קריטי עד שהיה צריך לפטר את הצוות המקצועי הקודם: "היינו עם הגב לקיר והיינו חייבים לעשות את המהלך הזה. בטח שלא נהנינו ממנו".

בלבול ינסה לעזור לקבוצה להימנע מירידה לליגה הלאומית. כרגע סכנין מדורגת במקום ה-12, נקודה אחת מעל הקו האדום. המבחן הראשון שלו יהיה במשחק הגביע נגד עירוני קרית שמונה בבית מחר (שלישי, 19:25). בשבת תשחק סכנין בחוץ מול הפועל באר שבע במחזור שבעצם יפתח את משחקי הפלייאוף התחתון בליגת העל.

בלבול גדל במכבי חיפה ואחרי שנים ארוכות בקבוצה, עבר לשחק במכבי תל אביב תחת אברהם גרנט. אחרי שתי עונות בקרית שלום, חזר לקבוצה הירוקה וב-2002 סיים במדיה את הקריירה. כשחקן לבש תשע פעמים את מדי נבחרת ישראל.

הוא החל את העונה שעברה כמאמן מכבי פתח תקוה, אבל פוטר אחרי המחזור השמיני ובהמשך הצטרף לצוות האימון של אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד. לפני כן הוא עמד על הקווים של מכבי הרצליה, הפועל באר שבע ובני סכנין וכן שימש כעוזר מאמן במכבי חיפה, מכבי נתניה ומכבי תל אביב.

עדכון ראשון: 14:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully