וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת לארגון השחקנים: חוק רוסי ושלושה צעירים בסגל

10.3.2013 / 20:14

מנהלת הליגה הגישה הצעת פשרה ממנה היא לא מתכוונת לרדת. במסגרת ההצעה לא תהיה הגבלה על מספר הזרים בסגל

בישיבה שנערכה הערב (ראשון) בין נציגי ארגון השחקנים לנציגי מנהלת הליגה דנו הצדדים שוב במספר הזרים ומעמד השחקן הישראלי בעונות הבאות. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך הפגישה הגישה המנהלת הצעה מסודרת לארגון השחקנים, שלפי בכירים במנהלת, זוהי ההצעה שלהם והם לא מתכוונים לסגת ממנה או להציע הצעה טובה יותר.

ההצעה כוללת חוק רוסי, שמחייב את הקבוצות להחזיק שני ישראלים בכל זמן נתון על הפרקט, אך התוספת החדשה לחוק היא שהקבוצות יהיו חייבות להחזיק בסגל לכל משחק שלושה שחקנים ישראלים מתחת לגיל 23. לא תהיה הגבלה על מספר הזרים, אך למעשה קבוצה שתרצה להחזיק בסגל מספר זרים שגדול מחמישה, תצטרך לאפשר לאחד מהשחקנים הצעירים לשחק, כך שרוב הקבוצות בסיטואציה זו לא יחזיקו יותר מחמישה זרים בסגל.

בסיום הפגישה הוציאה המנהלת הודעה מסודרת בה נכתב: "הדיון היה פורה וממצה כאשר נציגי המנהלת העלו הצעה חדשה לטווח הארוך אשר לתפיסתם טובה לחיזוק מעמד השחקן הישראלי ולקידום השחקנים הצעיר. נציגי השחקנים מצידם העלו על השולחן הצעה אחרת אשר יוצרת איזון ומתחשבת גם באינטרסים של בעלי הקבוצות. ארגון השחקנים ונציגי המנהלת יקיימו דיונים פנימיים בהצעות שהועלו הערב ובקרוב יפגשו לפגישת מו"מ נוספת כאשר בכל מקרה בכוונת שני הצדדים להגיע להסכם ארוך טווח".

אל מול הצעת המנהלת עמדה הערב הצעה של ארגון השחקנים, שהמשיכו בקו שלהם וביקשו רוב ישראלי בחמישייה, קרי לפחות שלושה ישראלים בכל זמן. כדי למנוע פגיעה בקבוצה ובבעלי הקבוצות, הציעו בארגון השחקנים למנהלת לקבוע מגבלת העלאת שכר לשחקן הישראלי לפחות בשנה הראשונה להסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully