וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "כשמפסידים, אנשים מחפשים לאן לכוון את הכעס"

מגן בארסה מסרב להכיר במשבר: "רק כשהבוס לא כאן רואים עד כמה הקבוצה טובה". פאציני ייעדר, מילאן במצוקת חלוצים

ביום שלישי הקרוב תתייצב ברצלונה לרגע האמת של העונה שלה במשחק על כל הקופה בקאמפ נואו מול מילאן כשהיא מפגרת 2:0. למרות הניצחון 0:2 על לה קורוניה, הביקורות סביב המשבר שפוקד את הקטאלנים נמשכות להישמע, ומי שנשלח להרגיע את העניינים הוא המגן דני אלבס, שמגן על המאמן הזמני ג'ורדי רואורה.

דני אלבס - שחקן ברצלונה. GettyImages
מגן על המאמן. דני אלבס/GettyImages

"אם אנחנו מנצחים, כולם בשקט וג'ורדי הוא הטוב ביותר", אמר הברזילאי לערוץ הטלוויזיה של המועדון. "כשאנחנו מפסידים אנשים מחפשים לאן לכוון את הכעס שלהם. אנחנו לא מקשיבים לשום דבר מזה. כולם יודעים עד כמה טיטו חשוב לנו, אבל כשהבוס לא כאן זה הזמן שבו אנחנו רואים עד כמה הקבוצה טובה. ביקורת היא חלק מהספורט, זה מה שיפה בו".

ג'אמפאולו פאציני שחקן מילאן. AP
סובל מפציעה בקרסול. ג'אמפאולו פאציני/AP

לקראת הגומלין מול הרוסונרי, אמר אלבס: "אנחנו מגיעים למשחק הזה עם הרגשה טובה. שיחקנו נגד דפורטיבו ללא פחד ועצבים". אפרופו מילאן, היום (ראשון) התברר סופית שג'יאמפאולו פאציני, שנפצע במשחק נגד גנואה ביום שישי, לא יהיה כשיר להתמודדות. פאציני סובל מפציעה בקרסול לאחר שכבש במשחק הליגה. חשוב לזכור שמריו באלוטלי לא יכול לשחק מכיוון שהוא היה שותף לעונה האירופית של מנצ'סטר סיטי, מה שמשאיר את הרוסונרי עם סטפן אל שעראווי ואמבאיי ניאנג כחלוצים היחידים לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully