וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 2:3 את טוטנהאם

סוארס, דאונינג (לאחר טעות קשה של לוריס) וג'רארד ביטלו צמד של ורטונגן במשחק דרמטי. ניוקאסל ניצחה 1:2 את סטוק סיטי

ספורט 2

המחזור ה-29 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) ולא נותר בצל משחקי הגביע. ליברפול וטוטנהאם סיפקו 90 דקות נהדרות באנפילד, בסיומן המארחים ניצחו 2:3 מפנדל של סטיבן ג'ראררד לקראת הסיום והתקדמו למקום השישי. במשחק המוקדם, שהיה גם הוא דרמטי, ניצחה ניוקאסל 1:2 את סטוק סיטי והתרחקה עד כדי תשע נקודות מהקו האדום.

סטיבן ג'רארד, ליברפול. רויטרס
הכריע מהנקודה הלבנה. סטיבן ג'רארד/רויטרס

ליברפול - טוטנהאם 2:3

המשחק המסקרן באנפילד הבטיח וגם קיים. כולם התכוננו לעימות בין שניים מהכוכבים הגדולים של הפרמיירליג העונה - לואיס סוארס וגארת' בייל - והם אכן תרמו את חלקם, אבל הם לא היו לבד. סוארס התחיל מצוין, ובדקה ה-21 חתם התקפה קבוצתית משובחת של ליברפול עם שער אלגנטי, אחרי אסיסט של חוסה אנריקה. שער 22 של סוארס בפרמיירליג, כולל כיבוש בתשעה משחקים ב-2013. אלא שטוטנהאם ידעה להגיב עוד לפני ההפסקה, עם הגבהה חדה של בייל אותה ורטונגן המצוין המשיך בנגיחה פנימה בדקה ה-45.

במחצית השנייה הסיפור חזר על עצמו. כדור חופשי של בייל סיבך את הגנת ליברפול ומי אם לא ורטונגן שם את רגל שמאל וירה פנימה בדקה ה-53 את השלישי שלו תוך ארבעה ימים. אלא שהחברים שלו שמטו את היתרון במהירות. קייל ווקר החזיר כדור נוראי אחורה לעבר, הוגו לוריס יצא עוד יותר גרוע ופספס את הכדור, וסטיוארט דאונינג ניצל זאת כדי להתקדם לרחבה ולבעוט לרשת בין רגליו של ורטונגן חסר המזל. בייל החמיץ הזדמנות להחזיר את טוטנהאם ליתרון, ובדקה ה-82 סטיבן ג'רארד ניצח את המשחק עם פנדל מדויק, אחרי עבירה ברחבה של בנואה אסו אקוטו על סוארס. ליברפול כבר במקום השישי עם 45 נקודות, בעוד טוטנהאם נותרה שלישית עם 54 בעקבות ההפסד הראשון שלה מאז ה-9 בדצמבר, אז הפסידה בגודיסון פארק לאברטון. העיר ליברפול לא מאירה פניה לתרנגולים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני טוטנהאם חוגגים עם יאן ורטונגן (שני מימין). AP
הצמד שלו לא הספיק. יאן ורטונגן עם החברים/AP

ניוקאסל - סטוק סיטי 1:2

שלושה ימים אחרי ה-0:0 שהוציאה ברוסיה מאנז'י מחצ'קאלה העשירה במסגרת הליגה האירופית, ניוקאסל חזרה לליגה ועשתה צעד משמעותי לבריחה מהתחתית, עם קאמבק ביתי מול סטוק סיטי. אלן פארדיו ביצעה שבעה שינויים בהרכב הראשון שלו, אבל בדקה ה-67 נקלע לפיגור בעקבות פנדל מדויק של ג'ונתן וולטרס. סטוק קיוותה להשיג נקודות אחרי שני הפסדים רצופים, אבל יוהאן קבאיי הצרפתי סובב בחלוף חמש דקות כדור חופשי נהדר לחיבורים של אסמיר בגוביץ'. בתוספת הזמן הגיע השער המכריע, כשסילבן מארבו בישל באומנות לפאפיס סיסה, שכבש גם בהפסד מול סטוק בסיבוב הקודם וחגג את השביעי שלו העונה. ניוקאסל במקום ה-13 עם 33 נקודות, בדיוק כמו סטוק המדורגת 11.

פאפיס סיסה שחקן ניוקאסל, מאחוריו אדם קמפבל. רויטרס
כבש מול סטוק בהפסד בסיבוב הראשון, ובניצחון בסיבוב השני. פאפיס סיסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully