וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון דרמטי ליובנטוס, הפער צמח ל-9 נק'

ג'אקריני קבע 0:1 בתוספת הזמן מול קטאניה, בעוד נאפולי הפסידה 2:0 לקייבו. 0:2 לפיורנטינה על לאציו, אינטר הפסידה

האם סיפור האליפות באיטליה נסגר? יובנטוס השיגה היום (ראשון) 0:1 דרמטי בבית על קטאניה, והגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות, זאת בעקבות ההפסד של נאפולי 2:0 לקייבו. מילאן השלישית אורבת לנאפולי מאחור, כשהפער ביניהן עומד רק על שתי נקודות. בינתיים, פיורנטינה עלתה למקום הרביעי אחרי 0:2 באולימפיקו על לאציו, ועקפה גם את לאציו וגם את אינטר, שהפסידה בביתה 1:0 לבולוניה. פארמה ניצחה 1:4 את טורינו בזכות ארבעה שערים ב-13 הדקות האחרונות, כולל שלושער של אמאורי. גם ויקטור איברבו כבש שלושער ב-1:3 של קליארי על סמפדוריה.

עמנואלה ג'אקריני שחקן יובנטוס חוגג שער. AP
הווינר השבועי. עמנואלה ג'אקריני/AP

יובנטוס - קטאניה 0:1

אחרי הניצחון הכפול על סלטיק והעלייה לרבע גמר ליגת האלופות, יובנטוס חזרה לליגה ונתקלה ביריבה עיקשת בדמות קטאניה, שהחזיקה מעמד באצטדיון בטורינו. אבל רק עד תוספת הזמן. הסיציליאנים לא ניצחו בשבעת המפגשים הקודמים מול יובה, והפעם הציגו הגנת ברזל ויכולת טובה של מריאנו אנדוחאר בין הקורות. מירקו ווצ'יניץ' היה הקרוב ביותר לשער, כשנעצר אצל אנדוחאר פעם אחת ובדקה ה-35 בעט כדור לקורה. יובה הגבירה את הלחץ במחצית השנייה, אך קטאניה המשיכה במפגן הצלות הירואי. פאבלו אלברס הרחיק מהקו בדקה ה-73 אחרי שקרא את הבעיטה החופשית השטוחה של אנדראה פירלו, ואת הריבאונד קלאודיו מרקיזיו דחק החוצה. ואז הגיע עמנואלה ג'אקריני. המחליף קבע 0:1 דרמטי עם שער מקרוב בתוספת הזמן, והגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות. האליפות בכיס?

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס מחטיא מול מריאנו אנדוחאר שוער קטאניה. רויטרס
בקושי רב. קלאודיו מרקיזיו מחמיץ מול מריאנו אנדוחאר/רויטרס

קייבו - נאפולי 0:2

המדורגת שנייה המשיכה בדעיכה שלה והבהירה פעם נוספת שהיא לא באמת קוראת תיגר על האליפות של יובנטוס. אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בליגה, נאפולי נכנעה בוורונה לקייבו, שמצידה חזרה למסלול הניצחונות אחרי שצברה רק נקודה מ-15 האחרונות. כבר בדקה ה-12 הדהים בוקארי דראמה את נאפולי, כשירה מ-30 מטרים לרשת וחגג את שערו הראשון העונה. סיריל תרו הצרפתי הכפיל בדקה ה-43 עם בעיטה שטוחה מזווית קשה, וגם לצמק נאפולי לא הצליחה. מלך השערים אדינסון קבאני יכול היה להחזיר את קבוצתו למשחק בדקה ה-59, אבל כריסטיאן פוג'וני עצר את הפנדל שלו והשאיר אותו ללא שער כבר שישה משחקי ליגה. כנראה שביקור הבזק בישראל לא הועיל לחלוץ האורוגוואי.

שחקני קייבו חוגגים עם בוקארי דראמה (מימין). AP
שער נהדר. בוקארי דראמה/AP

לאציו - פיורנטינה 2:0

מאז נובמבר 2007 לא ניצחה פיורנטינה את לאציו באולימפיקו. ג'אמפאולו פאציני כבש אז את שער הניצחון, אבל הערב הצליחו השחקנים של וינצ'נזו מונטלה לשבור את הנאחס ואף עקפו את המארחת כדי לדלג למקום הרביעי. לאציו הגיעה מותשת אחרי הניצחון על שטוטגרט בליגה האירופית, ובדקה ה-20 נכנעה לסטבן יובטיץ' הנפלא, שנהנה מבישול של אדם ליאיץ' ובעט שטוח מ-16 מטרים לרשת של פדריקו מארקטי. ליאיץ' הצעיר כבש בעצמו את השני בכדור חופשי בדקה ה-50, ופיורנטינה מנצחת אחרי ארבעה הפסדי חוץ רצופים.

סטבן יובטיץ' שחקן פיורנטינה חוגג שער. רויטרס
צמד חמד. סטבן יובטיץ' חוגג עם אדם ליאיץ'/רויטרס

אינטר - בולוניה 1:0

חואן פאבלו קאריסו פתח לראשונה בשער הנראזורי במקום סמיר הנדאנוביץ' המורחק, אך לצערו זה קרה בהפסד לבולוניה, שמנצחת בסן סירו שנה שנייה ברציפות. בעונה שעברה זה הסתיים ב-0:3 מוחץ, מצמד של מרקו די ואיו, כשדייגו פרס בישל את הראשון. הקשר האורוגוואי שוב היה חתום על בישול, הפעם לשער הניצחון של אלברטו ג'ילארדינו שהמשיך מהאוויר אל הרשת בדקה ה-57. שער 11 לחלוץ נבחרת איטליה העונה בליגה. בולוניה במקום ה-10 עם 35 נקודות, בעוד אינטר חמישית עם 47.

אלברטו ג'ילארדינו שחקן בולוניה מול אלברו פריירה שחקן אינטר. GettyImages
בתפקיד מרקו די ואיו. אלברטו ג'ילארדינו/GettyImages

משחקים נוספים

קליארי - סמפדוריה 1:3
לקליארי: ויקטור איברבו (18, 53 ו-72). לסמפדוריה: מקסי לופס (90 בפנדל)

פאלרמו - סיינה 2:1
לפאלרמו: אנסלמו (44). לסיינה: אינוסנט אמגארה (51), אלסנדרו רוזינה (72 בפנדל)

פארמה - טורינו 1:4
לפארמה: אמאורי (77 ו-84 ו-90), ניקולה סנסונה (80). לטורינו: מריו סנטנה (56)

אטאלנטה - פסקארה 1:2
לאטאלנטה: חרמן דניס (34 בפנדל ו-67). לפסקארה: גטאנו ד'אגוסטינו (24)

אמאורי שחקן פארמה. AP
שלושער ב-13 דקות. אמאורי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully