וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה המזרח אירופית: 10 נק' לנעימי בניצחון טריומף

הגארד הישראלי בלט ב-88:97 של הרוסים על נפטונאס. פנרבחצ'ה אולקר הפסידה לטופאש בורסה, ניצחון לבארסה

ברצלונה, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, ממשיכה לפלס את דרכה לעבר צמרת הליגה אחרי פתיחת עונה חלשה להחריד. הקטאלנים ניצחו היום (ראשון) 81:89 בחוץ את קנאריאס והם כבר צמודים לבילבאו במקום השלישי עם 15 ניצחונות. שוב, כמו בלא מעט משחקי ליגה העונה, החיים לא היו קלים לבלאוגראנה, אבל ההתקפה שלהם עשתה את העבודה. מרסליניו הוארטס להט עם 22 נקודות, פיט מייקל הוסיף 12, סי ג'יי וואלאס ואנטה טומיץ 11 כל אחד.

מרסליניו הוארטס, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
בארסה כבר חזק בצמרת. הוארטס/GettyImages

במשחק נוסף בספרד ריאל מדריד המוליכה העמיקה את המשבר של יריבה אחרת של מכבי בבית ו', קאחה לבוראל, כשניצחה אותה 92:100 בחוץ במשחק העונה בין הראשונה לשנייה. ג'יי סי קארול היה מצוין בשורות הבלאנקוס עם 25 נקודות, רודי פרננדס התאושש מהתקרית עם אוהדי ז'לגיריס ביורוליג וקלע 21 משלו, כשריאל מספקת מחצית שנייה מטורפת של 40:61. נמניה ביליצ'ה וסאן אמטריו קלעו 19 כל אחד לקאחה. הניצחון הבטיח לריאל כמעט סופית את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, כאשר לאחר 24 מחזורים היא עם 23 ניצחונות מול 19 של קאחה.

* בליגת ה-VTB הובסו נימבורק הצ'כית ומאמנה ננו גינזבורג 81:59 בחוץ על ידי אניסיי הרוסית. רבע שני של 9:22 מצד המארחים חרץ את גורל המשחק וההפרש צמח עם רבע אחרון של 13:23. לוקאש פאליצה קלע 12 למפסידים, זביאן דאוודל הוביל את המנצחים עם 20.

* יובל נעימי וטריומף מוסקבה גברו הערב על נפטונאס הליטאית 88:97 במסגרת הליגה המזרח אירופית. הגארד הישראלי שיחק 30 דקות בהן קלע 10 נקודות (2 מ-6 משתיים, 2 מ-5 מהשלוש), אליהן הוסיף גם שני ריבאונדים ושני אסיסטים. סרגיי קראסב הצטיין אצל הקבוצה הרוסית עם 19 נקודות, ואילו טיוויין מקי כמעט השיג טריפל דאבל עם 18 נקודות, 10 ריבאונדים ותשעה אסיסטים. דווידס גאיליוס קלע 18 לליטאים.

* פנרבחצ'ה אולקר הפסידה לטפואש בורסה 81:73 בחוץ ורשמה הפסד שלישי העונה בליגה המוקמית. פנרבחצ'ה עדיין ראשונה בטבלה אך בעקבות ההפסד מאזנה השתווה לזה של השניה, גלאטסראיי. בו מקאלב הוליך את פנ אולקר עם 21 נקודות ודייויד אנדרסן הוסיף 18. טומיסלאב רוזיץ' הרבה לקלוע למנצחים עם 19 נקודות.

בו מקאלב פנרבחצ'ה אולקר. ברני ארדוב
21 נקודות לא הספיקו. מקאלב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully