וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: "אנחנו עם התקציב הנמוך בליגה, זה כמו אליפות"

10.3.2013 / 9:19

בקבוצה לא נרגעו מההעפלה ההיסטורית לפלייאוף העליון: "שנתיים של עבודה התרכזו למשחק אחד, מגיע למועדון הזה"

one

שחקני עירוני ניר רמת השרון חגגו אתמול (שבת) את העלייה ההיסטורית לפלייאוף העליון אחרי הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע, ובחדר ההלבשה נרשם רפרטואר שירים מרשים, שכללו דרישות למענקים, קרדיט לאפסנאי ואפילו תודה למנחם קורצקי.

היו"ר דני לאופר אמר בסיום: "חד משמעית עשינו היסטוריה. הישג אדיר כזה עם רמת השרון הוא כמו אליפות. אנחנו עם התקציב הכי נמוך בליגה ואפשר לבדוק את זה בבקרה. המועדון הזה עבר הרבה טלטלות השנה אבל עברנו אותן נכון, בחכמה ובשקט וזה מה שהביא אותו להישג האדיר הזה. שמרנו על הדרך ולא סטינו ממנה".

לאופר סימן את מה שלדעתו הביא להישג: "בניגוד לשנה שעברה, שחררנו הרבה שחקנים בינואר וצירפנו חדשים טובים וכאלה שגרמו לסגל להיראות בריא יותר ועם הרבה אופי ונשמה. השחקנים שלנו לא מהקבוצות הגדולות והתקציב שלנו שליש מבאר שבע וצריך להצדיע לנו על ההישג הזה". לאופר נשאל אם עכשיו המטרות השתנו אל עבר כרטיס לאירופה ואמר: "אל תזכיר את זה אפילו, שלא יעלה לשחקנים השתן לראש".

שחקני עירוני רמת השרון חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
יעלה להם השתן לראש? שחקני רמת השרון/אדריאן הרבשטיין

משה אבוטובל, שכבש את שער הניצחון, אמר: "הישג נדיר. השער שכבשתי חשוב אבל פחות עניין אותי שאני הבקעתי וזאת לא קלישאה. מה שהיה חשוב היום זה ההישג האדיר שעשינו, מגיע לכל המועדון הזה, מהאפסנאי ועד אחרון השחקנים, כולם נתנו את כל מה שיש להם בשביל ההישג הזה".

"אני תמיד האמנתי", הוסיף אבוטבול. "חשבתי שאיבדנו כל כך הרבה הזדמנויות ואם יש לנו אחת אז ניקח אותה. גם היינו ביכולת טובה יותר ועדיפים על באר שבע לאורך רוב דקות המשחק כשהיא כמעט ולא הגיעה למצבים. היה ריכוז גבוה מאוד השבוע אצל כולם והכנה אופטימלית כשכולם מרגישים שאנחנו הולכים לעשות את זה, וראו את הדברים על המגרש. אמרתי לשחקנים לפני המשחק ששנתיים של עבודה מתרכזים למשחק אחד ולהישג שכל כך מגיע לנו. גם בעונה שעברה הייתה לנו עונה מצויינת ואיבדנו את הפלייאוף העליון לקראת הסוף. השנה גם באנו מנוסים יותר ובאמת זה הישג אדיר למועדון הזה שהוא בסך הכל שנה שנייה בליגת העל".

לגבי מה שצפוי בפלייאוף העליון אמר הקשר: "מי שמכיר את רמת השרון יודע שאנחנו לא פראיירים. אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר מהעונה הזאת. נשמח יום יומיים, ומהר מאוד נתכונן למכבי תל אביב ולפלייאוף שהוא מצד אחד קשה אך אנחנו באים ליהנות. כל אחד ירצה את הבמה הזאת מול הגדולות אם ימשיך ברמת השרון ואם לא, וניקח את זה בשתי ידיים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
משה אבוטבול שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
"אנחנו באים ליהנות". אבוטבול/ברני ארדוב

אפרים טאקה היה בעננים גם הוא ואמר: "עשינו היסטוריה אדירה שלא ישכחו אותה ברמת השרון הרבה שנים. בני טבק הכין אותנו טקטית נכון והעמיד אותנו נכון על המגרש ורק בגלל הנחישות שלנו ניצחנו, ואי שמח על זה". על העונה שעברה הקבוצה אמר החלוץ: "זה לא מעניין אותנו הסיפורים מסביב ואנחנו שחקנים שצריכים להוכיח את היכולת שלנו על המגרש. כל הבאלגנים שהיו לא נכנסו אלינו לחדר ההלבשה, ועשינו את ההפרדה והתרכזנו רק בכדורגל". על השאלה האם הם מסוגלים לאיים על כרטיס לאירופה אמר טאקה: "אי אפשר לדעת. אנחנו רוצים להיות שמחים בהישג שלנו ואחר כך נראה".

ברמת השרון טוענים כי השבוע צפויות התפתחויות בנוגע לקבוצת רכישה אפשרית מאירופה שעשויה להגיע לארץ בשבועיים הקרובים. מעבר לכך במועדון לוקחים בחשבון כי המשטרה לא תאפשר את אירוח הקבוצות הגדולות בגרונדמן. דני לאופר אמר בעניין: "המשטרה לא תאשר לנו לשחק בגרונדמן ואנחנו נצטרך לעבור לרמת גן או למושבה בכל המשחקים כדי שזה יצור שוויון עבור כל היריבות שלנו. יש היגיון בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully