וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני טבק: "היסטוריה, אפשר להמשיך לעשות דברים יפים"

רמת השרון בפלייאוף העליון אחרי 0:1 בבאר שבע, שוקלת העברת משחקי הבית. אווירה קשה בחדר ההלבשה של באר שבע

one

עירוני רמת השרון חגגה הערב (שבת) היסטוריה והישג ענק. הקבוצה הקטנה מהשרון, בעונתה השנייה בליגת העל, הבטיחה את ההעפלה לפלייאוף העליון לאחר ניצחון חוץ 0:1 על הפועל באר שבע המידרדרת. הקבוצה של בני טבק ידעה כי היא תלויה בעצמה ועשתה את העבודה ובכך שלחה את בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד לפלייאוף התחתון. טבק, שאימן את באר שבע לפני 17 שנה והיה חתום על העשירייה המשפילה ברודה, סגר מעגל.

בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
סגר מעגל. טבק/ברני ארדוב

"זו היסטוריה אחרי כל מה שעברנו וחווינו בעונה הזאת", אמר המאמן בסיום. "זה כיף גדול לי כמאמן ולשחקנים. אמרתי לשחקנים שכשחקן שיחקתי ב-'79 במשחק שעד עכשיו מזכירים לי אותו ואולי בעוד כמה שנים, הם יזכרו גם את המשחק בו רמת השרון העפילה לפלייאוף העליון. אני מקווה שנוכל להמשיך הלאה ולעשות דברים יפים אף על פי שמצפים לנו משחקים קשים מאוד. הרבה פעמים נשאלתי איך אנחנו מצליחים למרות כל מה שעברנו העונה ולא ידעתי לענות על השאלה הזו. לשחקנים כאן יש משהו קצת שונה, גם לצעירים וגם לוותיקים. גם בשלושת המשחקים האחרונים שהפסדנו שיחקנו כדורגל טוב ולא היו לי טענות לקבוצה. כל דבר צריכים לקחת בפרופורציה ואנחנו יודעים מי אנחנו ואיפה אנחנו נמצאים. מיד כשנגמר המשחק האיש הראשון שחשבתי עליו היה מנחם קורצקי, אהבתי את האיש כמאמן וחבר. הוא היה חסר לי היום".

ברמת השרון הודיעו כי ישקלו להזיז את משחקי הבית מול הגדולות מאצטדיון גרונדמן על מנת להבטיח הכנסות גבוהות יותר: "קשה יהיה לשחק בלי הביתיות של גרונדמן בפלייאוף, אבל הנושא הכלכלי חשוב מאוד", אמר טבק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
באר שבע בדרך למטה. אלישע לוי/מגד גוזני

אווירה קשה בחדר ההלבשה של באר שבע, כששחקנים לא הפנו טענות אך סיפרו כי "מעכשיו אנחנו צריכים להתעסק אך ורק במלחמת הישרדות. שחקנים פה חישבו מתחילת העונה מה המרחק מהתחתית וזו התוצאה. יש כאן סגל בינוני שזה מה שהוא שווה. בשבוע הבא יש לנו מלחמת עולם מול סכנין".

בסיום ליוו אוהדי באר שבע את האוהדים בקריאות בוז צורמות כשאלה עושים דרכם לחדרי ההלבשה. "עדיף שלא נדבר, אפשר להבין אותם", אמר אחד השחקנים.

אלונה ברקת ואלישע לוי יערכו אסיפה קשה עם השחקנים. רק בשבוע שעבר שוחחה הבעלים עם המאמן ורמזה כי הוא אמור להמשיך בתפקידו. כעת לוי לא יתעסק בתכניות לעונה הבאה עד שהקבוצה תשלים את המשימה בפלייאוף התחתון".

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. רוני לבנה
תערוך אסיפה קשה עם השחקנים. ברקת/רוני לבנה

באר שבע השלימה משחק חמישי ללא ניצחון (ארבעה הפסדים רצופים) והיא רחוקה רק חמש נקודות מהקו האדום. "אנחנו מאוכזבים מאוד", אמר אלישע לוי. "קודם כל בשביל הקהל ואחר כך באופן אישי. בחודש האחרון אנחנו ביכולת לא טובה והגענו למצב שהמועדון שוב צריך להיאבק על חייו בליגה. אנחנו צריכים לחשוב איך ומה עושים על מנת להיראות יותר טוב. ראינו חוסר ביטחון מוחלט. גול בשבילנו זה דבר קשה מאוד בכל המשחקים האחרונים. כדורגל זה עניין של מומנטום. אנחנו נמצאים עכשיו במומנטום מאוד שלילי וצריכים לדעת להפוך את זה. אפשר לראות שאם היה לנו חלוץ, המצב היה יותר טוב. הכנסתי את כל הכלים ההתקפים כולל יוני אוזן שנותן כל שבת גול בנוער, אבל בבוגרים זה שונה לגמרי.

"נמשיך לנסות לתקוף כי ללכת אחורה ולהסתגר זה לא לעניין", המשיך לוי. "נקווה שבמשחקים הבאים זה יהיה שונה. לא חושב שלא נלחמנו. באנו בלי סוארס, דוידזאדה ופטריק שהם שחקנים שאמונים על הקטע האגרסיבי. השחקנים נלחמו, אבל לא הייתה לנו יכולת. נעשה הכל על מנת להישאר. אם נדע למרות כל האכזבות להתגייס ולהתלכד, אז אנחנו מסוגלים לעשות שניים שלשוה ניצחונות כמו שעשינו עד עכשיו 30 נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully