וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנחנו רחוקים מעלייה, אבל האפשרות קיימת"

10.3.2013 / 9:03

מאמן מכבי ת"א מסרב לצאת בהצהרות לגבי היורוליג ומוכן לנתניה: "חייבים להגיע חדים". היקמן: "היה כואב להפסיד בדרבי"

כשהיא חמושה באנרגיות חיוביות שהפיח ניצחון היורוליג בחמישי על פנרבחצ'ה, תגיע מכבי תל אביב הערב (ראשון, 19:10) למשחק הליגה מול מכבי נתניה. המשחק הועבר לאולם זיסמן ברמת גן, שכן היכל נוקיה תפוס הערב בשל תערוכת רובוטים.

שון ג'יימס הפצוע בברכו לא התאמן והצהובים ינסו להעניק לו מנוחה לקראת משחק היורוליג הקריטי מול חימקי בחמישי הקרוב. המאמן דיוויד בלאט סיפר על מצבו של השחקן: "בדרבי מול הפועל לא עצרו כדי לנקות את הפרקט, שון החליק וסבל מפגיעה קטנה. למרות זאת, עם הלב והרצון שלו, הוא שיחק נגד פנרבחצ'ה ותרם לניצחון. הוא עדיין סובל מכאבים והעדפנו לתת לו מנוחה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוצים לחזור לנצח גם בליגה. בלאט/ברני ארדוב

בלאט לא מקל ראש ביריבה הערב: "נתניה עושה עונה טובה מאוד. מכיוון שאנו לא משחקים בבית שלנו ונמצאים אחרי נסיעה ומשחק לא קל באירופה, חייבים להגיע חדים מאוד כדי לנצח".

על סיכוייה של מכבי להעפיל להצלבה בעקבות שלושת הניצחונות הרצופים ביורוליג הוסיף המאמן: "אנחנו עדיין לא שם ורחוקים מזה. אבל כפי שהבטחנו, אנחנו נלחמים ומנצחים בצורה טובה. האפשרויות קיימות. אמנם אנחנו לא במצב הכי טוב עדיין, אבל עושים את כל מה שאפשר כדי להגיע לשם".

מכבי מציגה לאחרונה שיפור משמעותי באחוזים מחוץ לקשת. בלאט ניסה להסביר את השדרוג: "הלוואי שהיה מרכיב אחד שהייתי יכול לדבר עליו מראש, העיקר זה להגיע לזריקות טובות, להתאמן טוב וכמו שצריך ולקוות שהרבה יותר פעמים הכדור ייכנס מאשר לא ייכנס".

שחקן מכבי תל אביב, ריקי היקמן, מול שחקן פנרבחצ'ה/אולקר, בו מקאלב. GettyImages
השלשות מתחילות להיכנס. היקמן/GettyImages

הרכז ריקי היקמן התייחס לניצחונות שהשיגה מכבי ביורוליג: "אנחנו מגיעים במצב המנטלי הנכון כדי לנסות להשיג את הניצחונות. זה מה שעזר לנו ביום חמישי. כולם מרוכזים, ידענו שאסור להפסיד ועשינו את העבודה שלנו. ניצחנו משחק חשוב מאוד".

היקמן המשיך: "האחוזים מהשלוש? אנחנו פשוט מגיעים לאולם, מתאמנים קשה, לוקחים זריקות טובות במשחקים והכדורים נכנסים לסל". לגבי המשחק הערב הוא אמר: "יהיה קשה. יש להם שחקני התקפה מצוינים ונצטרך להיות מרוכזים בהגנה לכל אורך 40 הדקות".

"חייבים להציג הגנה הרבה יותר טובה מאשר זו שהצגנו בחמישי. להפסיד בדרבי היה כואב והדרך שנראינו הגנתית, במיוחד ברבע האחרון, הייתה לא טובה. אני מרגיש טוב לגבי ההכנה שלנו בפן ההגנתי לקראת המשחק הזה", סיים היקמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully