וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תודיע שבנאדו ממשיך עוד לפני תום העונה

10.3.2013 / 8:33

אחוזי ההצלחה הגבוהים יובילו לשינוי המדיניות. שחקן: "מאמינים שבית"ר תגלה ספורטיביות". יניב קטן: "נגיע מוכנים לטדי"

one

המעידה בדרבי מול הפועל חיפה במחזור הקודם עדיין לא נעלה את המאבק של מכבי חיפה במירוץ האליפות. הניצחון אמש (שבת), 1:2 בנתניה צימק את הפער, לפחות באופן זמני, לשבע נקודות ממכבי תל אביב ובקרב השחקנים היה מי שאמר אתמול: "אנחנו מאמינים שבית"ר ירושלים תגלה ספורטיביות, למרות שהיא לא תעפיל לפלייאוף העליון. הם לקחו העונה שבע נקודות בשלושה משחקים מול התל אביביות, כך שבטוח יהיה מעניין".

בחיפה מקווים שעד משחק העונה (30 במרץ), הפער מהצהובים יצטמצם, על מנת שניצחון במשחק יהיה רלוונטי לצורך המשך המאבק על התואר. המגן אוראל דגני הרשים אתמול את בנאדו בתפקיד הבלם והוא צפוי לפתוח ביום רביעי מול בית"ר ירושלים, במידה שדקל קינן (סיכויים נמוכים שיהיה כשיר) לא יוכל לשחק. בחיפה לא אהבו את הטעות הגדולה בהגנה בשער שכבשה נתניה ובנאדו יקרין את המהלך באסיפה שלפני בית"ר ירושלים.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, עם שחקן הקבוצה, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
במכבי חיפה ממשיכים להאמין/ברני ארדוב

אחוזי ההצלחה של בנאדו בקבוצה מאז מונה רשמית למאמן (לא כולל המשחק מול סכנין), עומדים על 85.41. בחיפה היה מי שהזכיר כי בנאדו לא שינה דבר בצוות המקצועי מאז מינויו לתפקיד ולמרות זאת זוכה להצלחה גבוהה. בימים האחרונים התברר כי בחיפה מתכוונים להודיע על המשך דרכו של המאמן בעונה הבאה עוד לפני שזו הנוכחית תסתיים, דבר שלא היה נהוג בשנים האחרונות לגבי מאמנים שסיימו חוזה.

אוהדים רבים המתינו באזור אוטובוס השחקנים והודו להם. "ניצחנו לא מעט משחקים בקריירה בדקות הסיום. לא פשוט לנצח בנתניה, כי היא נלחמת על החיים שלה. לא חושב שההגנה שלנו חדירה, נתניה הגיעה לכמה מצבים שלא הייתה צריכה להגיע", אמר יניב קטן, "למכבי חיפה יש סגל מצוין. כל שחקן צריך להוכיח שמקומו במועדון". לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים אמר הקשר: "משחק מול בית"ר זה טוב לאוהדים, לתקשורת ולכולם. נגיע מוכנים למשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אחוזי הצלחה גבוהים. בנאדו/ברני ארדוב

אלון תורג'מן, שכבש ארבעה שערים בחמישה משחקים ואמש בעט את הכדור שפגע בשוער לואיג'י צ'נאמו והוביל לשוויון, עשוי לפתוח גם ביום רביעי, בעוד תמיר כהן, ששוב לא נכלל בסגל, מצפה לקבל דקות במשחקים הקרובים. הקשר לא מוכן לסגת מההסכם שלו עם מכבי חיפה לעונה הבאה וקשה להאמין שחיפה תצליח למצוא קבוצה שתסכים לשלב את רוב שכרו.

הקשר אביחי ידין שוחח עם בנאדו והתברר כי הוא יכול לשחק בטדי. הסיבה לאי שיתופו מול נתניה נובעת ממכה שספג הקשר בידו באימון המסכם (ידין סובל משבר באגודל), מה שגרם לבנאדו לא לקחת סיכונים מיותרים. הקשר עידן ורד ממשיך להחלים מהפציעה וייתכן מאוד שיהיה כשיר לחזור לאימונים לפני התאריך המשוער וכבר בעוד חודשיים. ורד צפוי לחזור אם כן לאימונים בתחילת העונה ויוכל לשחק במפעליים האירופאים.

שחקני מכבי חיפה, אלון תורג'מן, יניב קטן. ברני ארדוב
כושר מסחרר. תורג'מן חוגג עם קטן/ברני ארדוב

חיפה תפתח את הפלייאוף העליון עם שלושה משחקי בית בארבעה משחקים. במחזור הקרוב היא תשחק מול בני יהודה, שבוע אחר כך לא ייערך מחזור ליגה בשל מוקדמות המונדיאל ולאחר מכן היא תתארח למשחק העונה בבלומפילד, אצל מכבי תל אביב. מיד לאחר המשחק הזה הירוקים ייארחו במחזור אמצע השבוע את רמת השרון ובסוף השבוע שלאחר מכן את קרית שמונה. המשחק החמישי בפלייאוף יתקיים בבלומפילד, מול הפועל תל אביב. לאחר חמשת המשחקים הללו יתקיימו משחקי הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully