וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "כבר התרגלנו שאנחנו נראים גרוע"

האדומים כבר לא מתרגשים מתיקו מאופס בעכו. פרדי דוד רוצה לתת יותר דקות לוותיקים, במועדון מעדיפים להצעיר את השורות ועשויים לוותר על אופציית רכישתו של חנן ממן

one

"אף אחד פה לא ממש התרגש מהתוצאה, כבר התרגלנו שאנחנו לא משחקים טוב ונראים גרוע", אמר אמש (שבת) אחד משחקני הפועל תל אביב ולמעשה סיכם עוד ערב עגום של האדומים מול הפועל עכו (0:0). אצל סגנית האלופה ניסו אתמול לשבור את הראש מה לא עובד ואיך אפשר עדיין לשנות את העונה, אולם כרגע למאמן פרדי דוד עדיין אין פתרונות.

נראה כי במשחקים הקרובים דוד ינסה דווקא להסתמך על שחקנים בעלי הניסיון כמו יגאל אנטבי וסלים טועמה שפתחו אתמול בהרכב, שי אבוטבול, והקפטן וואליד באדיר שאמור לחזור להרכב כבר ביום שלישי. הסיבות לכך הן היעדר החוסן המנטלי וסף השבירה הנמוך של השחקנים הצעירים ושחקני הרכש שהגיעו השנה, ולכן המאמן רוצה כמה שיותר שחקנים מנוסים על דשא. "נעשו המון טעויות בתחילת העונה", אמר גורם בכיר במועדון. "הקבוצה לא נבנתה נכון ויש הרבה שחקנים שלא מתאימים לקבוצה כמו הפועל. הם צריכים להסתכל טוב על עצמם לקראת העונה הבאה ולהתחיל לדאוג".

מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד. קובי אליהו
הוותיקים יצילו אותו? פרדי דוד/קובי אליהו

האדומים מאוד מודאגים ממצב ההתקפה של הקבוצה שלא כבשה שער שדה בליגה כבר 729 דקות, ויודעים שאם הביטחון לא יחזור לשחקני ההתקפה, אין לקבוצה סיכוי להצליח בפלייאוף העליון. דוד אמור לקיים שיחות אישיות עם שחקניו ואף שוקל להזמין מומחה לווינריות על מנת להחזיר את הביטחון שאבד לשחקנים.

מלבד הבעיה המנטאלית, במועדון יודעים כי הדבר שהכי מקשה על הקבוצה הוא היעדר פליימקר על המגרש, בעקבות הנסיגה ביכולתם של חנן ממן ורועי גורדנה. גורדנה, שרק לפני זמן קצר ביקש להיכנס למשא ומתן על חוזה חדש, לא צפוי לקבל שדרוג משמעותי בשכרו אם ימשיך לאכזב, ולגבי ממן, בהפועל תל אביב לא יממשו את האופציה לרכוש אותו מהפועל חיפה אם יכולתו לא תשתפר בקרוב, והוא עשוי להפוך לשחקן חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חנן ממן שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בדרך החוצה? חנן ממן/קובי אליהו

למרות העובדה שמצבו הכלכלי של המועדון עדיין לא ברור לקראת העונה הבאה, בהנהלה החלו להתכונן לקיץ, אך עדיין לא החלו רשמית שיחות עם שחקנים, פרט לגורדנה כאמור. כרגע נראה שאף אחד מהזרים לא ימשיך בעונה הבאה, פרט לסאבו פאביצ'ביץ', זאת למרות שלאריק דג'מבה דג'מבה יש חוזה לעונה נוספת. גם לגבי פאביצ'ביץ' עדיין ישנה התלבטות, כשההחלטה לגביו תהיה תלוי בזהות המאמן בעונה הבאה. בכל מקרה, הפועל תל אביב תעבור גם בקיץ הזה עוד מתיחת פנים, ויש גורמים בקבוצה שלוחצים לשלב יותר שחקנים צעירים בעקבות הכישלון בהחתמת שחקני הרכש העונה.

בהפועל הוציאו למכירה מיני מנוי לחמשת משחקי הפלייאוף. לשערים 8-7 המחיר יעמוד על 350 שקל, ואילו לשערים 2,13 המחיר יהיה 550 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully