וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "מאוד מאוכזב מהרמה, ציפיתי ליותר"

מאמן הפועל ת"א התייחס ליכולת ב-0:0 נגד הפועל עכו. סלים טועמה: "הכל שבלוני ואיטי". יובל נעים: "המצב שלנו טוב"

צילום ועריכת וידיאו: קובי אליהו

הפועל עכו והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 במשחק שחתם עבורן את העונה הסדירה. התיקו הזה לא עזר יותר מדי לאף אחת מהקבוצות לאחר שהמארחת נשארה במקום האחרון והאדומים ירדו למקום הרביעי בטבלה.

מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד. קובי אליהו
"משחק מאוד חלש שלנו". דוד/קובי אליהו

"לא הייתה לנו מספיק תנועה בחלק הקדמי ובקישור על מנת להתגבר על הצפיפות והיה לנו משחק חלש מאוד", אמר מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד, אחרי המשחק, "אני אעשה כל שביכולתי לשפר את הכושר האישי של השחקנים ואת המשחק הקבוצתי. התחלנו את המשחק טוב מבחינת הנעת הכדור ואיבדנו את הקצב לקראת סוף המשחק. לא הנענו את הכדור לעומק בצורה נכונה".

דוד הוסיף: "שיחקנו לא טוב ויש לנו הרבה מה לתקן. אמרתי שהשאיפה שלנו כרגע היא למקום שלישי וכשנשחק הרבה יותר טוב, נוכל להסתכל טיפה קדימה. כרגע זו המטרה שלנו, יש לנו עוד עשרה משחקים ואם נשחק הרבה יותר טוב מהיום, נוכל לעשות את זה. אני מאוד אופטימי, אבל מאוכזב מרמת המשחק, ציפיתי ליותר".

סלים טועמה, שפתח והוחלף בדקה ה-61, אמר: "לא יודע איך להסביר את זה. כבר תקופה ארוכה קבוצות מסתגרות נגדנו ואנחנו מתקשים לפתח משחק ולהגיע למצבים. הכל שבלוני ואיטי".

טועמה הוסיף: "השחקנים רוצים, אבל הולך לנו קשה מאוד השנה. היכולת הזו לא תספיק בפלייאוף העליון וצריך להתעשת מהר כדי להגיע לאירופה. זו המטרה וצריך לעשות הכל בשביל זה. אנחנו לא עושים את העבודה שלנו, אז אי אפשר להסתכל על קבוצות אחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל תל אביב, סלים טועמה, מול שחקן הפועל עכו, גיא דיין. קובי אליהו
"הולך לנו מאוד קשה השנה,. טועמה/קובי אליהו

יובל נעים סיכם: "במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב, הגענו למספר מצבים שיכולנו לכבוש מהם. גם נקודה עם הפועל תל אביב זה בסדר. ברור שרצינו מאוד לנצח ואנחנו עושים כל מאמץ להישאר. זה מסע ארוך ואני מקווה שבסוף נצליח בו".

מאמן עכו הוסיף: "ראיתי לנכון לא להרכיב את אוהד קדוסי. הוא שחקן טוב שהפועל עכו זקוקה לו ולפעמים אתה מוריד שחקן לספסל והוא נכנס עם מוטיבציה חדשה. צבירת הנקודות שלנו עד עכשיו מבחינתי טובה מאוד, אבל שיחקנו נגד מועדון גדול. אם הגענו למצב שאנחנו מאוכזבים מנקודה מול הפועל תל אביב, המצב של הפועל עכו טוב".

מאמן הפועל עכו, יובל נעים. קובי אליהו
נשאר אופטימי. נעים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully