וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "השחקנים נתנו הצגה, גם האוהדים"

9.3.2013 / 21:30

מאמן מכבי חיפה חגג את הניצחון על נתניה: "אנחנו עדיין מאמינים, לא משנה מה הפער". בנין: "תהיה מלחמה קשה"

צילום: ברני ארדוב עריכת וידאו: דרור פיקלני

פרץ השמחה של אריק בנאדו בסיום אמר את הכל. מכבי חיפה ניצחה הערב (שבת) 1:2 במשחק דרמטי את מכבי נתניה, ונותרה בתמונת האליפות כשצימקה את הפער ממכבי תל אביב לשבע נקודות, ערב משחקה של המוליכה מול בית"ר ירושלים במחזור הנועל את העונה הסדירה. הירוקים יגיעו לפלייאוף העליון מהמקום השני, וינסו להמשיך את הקאמבק המדהים שלהם גם במשחקי ההכרעה. אחמד סבע העלה את נתניה ליתרון בדקה ה-24, אבל קבוצת התחתית סבלה מחוסר מזל עם שער עצמי של לואיג'י צ'נאמו בדקה ה-29 ונותרה ללא כלום בעקבות הפנדל המנצח של ויאם עמאשה בדקה ה-81.

כשעה לאחר שריקת הסיום, נותרו עשרות אוהדים זועמים מחוץ לאצטדיום משום שדרך הדגישה העיקרית מהחניון לכביש החוף הייתה חסומה. המשטרה הורתה לאוהדים לחפש דרכים חלופיות, מה שאילץ חלק מהאוהדים המיואשים לבצע פניית פרסה ולחפש דרך אחרת לצאת מהאצטדיון. רק ב-22:20, יותר משעה לאחר שריקת הסיום, הבעיה נפתרה.

הסיפור הזה הצטרף לבעיות בפתיחת המשחק, אז עשרות אוהדי מכבי חיפה נשארו מחוץ לאצטדיון כשהמשחק החל, מפני שבנתניה לא היו ערוכים לקבל יותר מ-3,500 אוהדים ירוקים. בסופו של דבר כולם נכנסו מבלי שכרטיסיהם נחתכו בכלל, אך חלקם החמיצו דקות רבות מהמחצית הראשונה.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חגג עם השחקנים. אריק בנאדו/ברני ארדוב

"אחרי שבוע שאתה עושה תיקו, אני אוהב לנצח ושידרתי לשחקנים שאנחנו חייבים לנצח", הסביר בסיום אריק בנאדו. "היה משחק קשה כי נתניה הייתה בתקופה טובה ויש לה שחקני התקפה מאוד מסוכנים. ראינו את זה בשבוע שעבר. אחרי המעידה היה חשוב להראות שאנחנו קבוצה טובה. אנחנו קבוצה טובה ושיחקנו כמו גברים. השחקנים נתנו הצגה, נהניתי מכל רגע מהלחימה, מההמהלכים ועם קצת יותר ריכוז הייתה תוצאה יותר גבוהה. הקהל נתן תצוגה מדהימה והשחקנים נתנו תצוגה. אני שמח מאוד מאיך שנראינו היום. גם דינו שיחק טוב מאוד, אבל הכדור לא נכנס או שהסיומת הייתה לא מספיק טובה. הוא עשה הכל נכון, תנועות, נלחם, עבד, הגיע למצבים. הוא ייתן את הגולים והוא יודע לתת אותם. הוא יעשה את זה בהמשך ואני סומך עליו".

על הפלייאוף העליון אמר: "אנחנו מאמינים. השחקנים מחויבים והקבוצה חשובה להם. אין סיבה שלא ייראו ככה בכל שבת לא משנה אם הפער יהיה 15 או 2. יש לי חבורה של גברים, שיודעים מה הם רוצים, מקשיבים למה שאומרים להם ומיישמים במגרש. אנחנו הולכים בכל הכוח תמיד על הכל".

יניב קטן אמר בסיום: "הקהל שלנו נתן הצגה גדולה, זה מסוג המשחקים שאתה רוצה לנצח בשביל האוהדים. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. שיחקנו טוב היום ויכולנו לנצח בהפרש גדול יותר. באנו ממקום מאוד נמוך, התחלנו רע מאוד את העונה וחשוב לנו לגמור אותה כמו שצריך ולהשאיר רושם טוב".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי נתניה, בן בנימין, מול שחקן מכבי חיפה, יניב קטן. ברני ארדוב
חשוב לו להשאיר רושם טוב. יניב קטן/ברני ארדוב

בצד השני, טל בנין המאוכזב סיכם: "היה משחק טוב ועשינו את המקסימום. אנחנו לא ממוקדים באחרים וככה יהיה עד הסוף. אי אפשר במשפט וחצי לעשות סיכומים על משחקי הבית. אני מתמקד במה שאנחנו צריכים לעשות לקראת המשחק הבא. ההיערכות לפייאוף התחתון רגילה. כל קבוצה תתייחס למשחקים כאילו זה גמר גביע. אנחנו מעל הקו, אבל תהיה מלחמה קשה ומותחת עד הסוף. כל הקבוצות יהיו בסרט הזה עד הסיום. הקללות? אני מתמקד באוהדים החיוביים. שפיגלר ואני לא מחפשים הגדרות. גם במצב קשה אנחנו מחפשים לעבוד. כל אחד תורם את שלו לטובת מכבי נתניה ומקווים שהעונה תסתיים טוב וזה אומר להישאר בליגה. אחר כך נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully