וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "כלום לא נגמר, הפלייאוף בדמנו ובראשנו"

9.3.2013 / 20:34

מאמן הפועל חיפה לא יצא מגדרו למרות שקבוצתו מעל הקו האדום. קאלה: "תודה לרואש". כהן: "לא אבקר את ארקין"

one

מהפך בתחתית רגע לפני פתיחת הפלייאוף התחתון. הפועל חיפה גברה 1:2 על הפועל רמת גן ועלתה לראשונה מאז המחזור השלישי מעל הקו האדום, כאשר האורדונים הם אלו שמוצאים את עצמם מסיימים את העונה הסדירה מתחת לקו האדום במקום ה-13 והלפני אחרון. רן יצחק העלה את האורחים מרמת גן ליתרון במספרת בדקה ה-13, אך לירן כהן (47, לאחר טעות אומללה של איתי ארקין) ודנילו ניקוליץ' (66) הפכו את התוצאה במחצית השנייה. אושרי רואש הורחק בתוספת הזמן לאחר עבירה שמנעה מדויד מנגה שער שוויון דרמטי.

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
יכול לחייך. קלינגר/קובי אליהו

המאמן המנצח ניר קלינגר סיכם את המשחק: "במחצית הראשונה המשחק שלנו לא התאים מקצועית כי לרמת גן יש כלים יוצאים מהכלל להתקפות מתפרצות וזה הביך אותנו במעט. הגישה של השחקנים הייתה טובה ונחושה. עשינו במחצית שינויים והמשחק השתנה לאין ארוך. אמרתי במחצית לשחקנים שיהיו רגועים כי ראיתי שהמשחק טיפה עצבני. מתחילת הסיבוב השני אנחנו הרבה יותר טובים וסופסוף סגרנו את הפער שנותר בגלל תחילת העונה הלא טובה. אני משתמש בכם, בתקשורת, להגיד לשחקנים שכלום לא נגמר והפלייאוף בדמנו ובראשנו.

לגבי המשחק הבא בו יהיו חסרים לחיפה אושרי רואש, ולדימיר גלושצ'ביץ' ויוסי דורה אמר המאמן: "הוכחנו בעבר שגם כשחסרים לנו שחקנים אנחנו מוצאים את ההתאמות הנכונות ונציב הרכב מספיק טוב". לגבי רואש הוסיף קלינגר: "אושרי עשה פעולה חכמה מאוד שמראה על בגרות וניסיון".

השוער קאלה דרשלר הוסיף: "מגיע לנו לעלות מעל הקו האדום. ההרגשה נהדרת, אבל זה עוד לא נגמר. הקהל שלנו היה מדהים ואני מקווה שקהל נוסף יגיע למשחקים הקרובים. עוד מוקדם לדבר על העונה הבאה, אבל אני בטוח שנישאר בליגה. יואב כץ התקשר אליי ביום שישי וביקש לאחל הצלחה לשחקנים ואני מודה לו על כך". על רואש הוסיף השוער: "אושרי הוא גבר שבגברים. כך צריך להיות וצריך להגיד לו תודה. הוא סוגר אותי ואני שמח שאחר כך, בהצלה שלי, אני זה שסגרתי אותו".

מנגד, בהפועל רמת גן נרשמה אכזבה גדולה. אלי כהן: "קרה לנו מה שקורה במשחקים האחרונים ושוב ספגנו ממצבים נייחים. אנחנו מדברים על זה הרבה במהלך והשבוע וחבל שזה ממשיך לקרות. היינו יכולים לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה, היינו עדיפים, אבל זה לא מנחם אותי". על הטעות של איתי ארקין אמר המאמן: "אני לא יכול להסתיר שהשער היה מטעות של השוער, אבל לא אבקר שחקנים. זו לא הייתה הבעיה שלנו. אני לא חושב שנרד ליגה, אבל נצטרך לתקן כמה דברים".

על ישראל זגורי, שהושעה מהמשחק בעקבות התקרית עם המאמן בשבוע שעבר, אמר כהן: "הוא לא היה בסגל כחלק מהעונש. אני מאמין שהוא יחזור לעניינים כבר במשחק הגביע ביום שלישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully