וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "כשהשחקנים ראו שוב את האדום, הם היו בהלם"

מנצ'סטר יונייטד תצטרך להשאיר מאחוריה את ההפסד לריאל כשתארח ברבע גמר הגביע את צ'לסי (א', 18:30, ספ'1 ו-HD)

רבע גמר הגביע האנגלי יוצא לדרך כבר היום (שבת), אבל מחר נקבל את המנה העיקרית עם מפגש הענקיות בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי באולד טראפורד. במשחק המוקדם, על טהרת ליגת המשנה, מילוול פוגשת את בלקבורן.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עדיין כועס. פרגוסון/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי (18:30, ספורט 1 ו-HD)

משחק מרתק באולד טראפורד, בסיומו, אם תהיה הכרעה כמובן, ייקבע האם השדים האדומים עושים צעד נוסף לעבר הדאבל או שמא הבלוז ורפא בניטס מצליחים להציל לעצמם לפחות תואר אחד.

שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסד באירופה. יונייטד הודחה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר, צ'לסי התבזתה מול סטיאווה בוקרשט, אבל לא יש צ'אנס לתקן בגומלין שמינית גמר הליגה האירופית. בליגה, 19 נקודות מפרידות בין הקבוצות, אבל לגביע כידוע, חוקים משלו.

הקבוצות נפגשו העונה פעמיים, תוך שלושה ימים, בסטמפורד ברידג'. שני המשחקים הללו סיפקו לא פחות מ-14 שערים (2:3 ליונייטד בליגה ואז 4:5 לצ'לסי בגביע הליגה). המשחק בעונה שעברה בלונדון הסתיים ב-3:3 משוגע ובסך הכל, אם להסתמך על ההיסטוריה הקרובה, צפויה חגיגת שערים. באולד טראפורד יונייטד בשליטה מלאה. היא ניצחה את צ'לסי בכל שלושת הביקורים האחרונים של הבלוז וניצחה את כל 14 היריבות האנגליות האחרונות שהגיעו לביקור.

רפא בניטס מאמנה הזמני של צ'לסי. GettyImages
ינסה לנצח או לפחות להעביר את ההכרעה לסטמפורד ברידג'. בניטס/GettyImages

ביונייטד עדיין עוסקים בכרטיס האדום שספג נאני ושעל פי טענתם הכריע את ההתמודדות מול ריאל: "בו נודה באמת, היה לנו קשה לקבל את ההפסד הזה", אמר סר אלכס פרגוסון, "השקענו המון במשחקים מול ריאל והשחקנים היו מצוינים. הקהל היה מדהים וההפסד לא הגיע לנו. אי אפשר היה להאמין כשהשופט שלף את האדום, היה ברור לנו מיד שזו החלטה שגויה ואחרי שראינו את המשחק שוב, השחקנים היו בהלם".

הקשר אשלי יאנג הבטיח: "אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל נדע להרים את עצמנו כמו שהמועדון הזה עשה אינספור פעמים בעבר. זה לא רק משחק גדול, זה משחק על האפשרות להתקדם בגביע ובשביל משחקים כאלה אנחנו כאן".

מאמן האורחים, רפא בניטס אמר: "הולך להיות משחק קשה, מול מוליכת הטבה, קבוצה מנוסה וחזקה מאוד. כל תוצאה אפשרית במשחקים כאלה וזה מפעל מאוד חשוב עבורנו".

במשחק נוסף:

מילוול - בלקבורן (16:00, ספורט 2)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully