וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשדר מגחך על הדחת מנצ'סטר יונייטד

שדר BBC ביקש לשמוע דיווח על ההפסד לריאל, ולא עמד בפרץ ההתלהבות. דיווח: יונייטד החלה בניסיון לצרף את רונאלדו

מתברר שההדחה של מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות עשתה לא מעט אנשים מאושרים. אחד מהם הוא מגיש ב-BBC, שהתקשה להישאר אדיש לאירוע, וביממה שלאחר ההפסד לריאל מדריד הוא ביקש לשמוע דיווח על השפעת התוצאה על האוהדים, אבל גיחך וגרם למבוכה גדולה.

ובתוך כך, האם ההעברה הגדולה של הקיץ תהיה קשורה לכריסטיאנו רונאלדו? ב'דיילי מייל' מפרסמים הבוקר (שבת) שאלכס פרגוסון החל במאמצים להחזיר את החלוץ הפורטוגלי כאשר בקבוצה פתחו בשיחות עם חברת נייקי על הארכת החוזה וניסיון למצוא תקציב לצירופו של כוכב ריאל מדריד, שנמכר לבלאנקוס ב-2009. פרגוסון אמנם הכחיש את הדיווחים על חזרה אפשרית של הכוכב, אבל באותו דיווח פורסם כי יונייטד החלה במאמצים לגייס את התקציב הדרוש.

ובינתיים הספקולציות סביב עתידו של ווין רוני ממשיכות להסעיר את הממלכה. פרגוסון כזכור הבהיר אתמול: "אין שום בעיות ביני לבין ווין רוני. הוא יהיה כאן בעונה הבאה", וגם רוברטו מאנצ'יני התייחס לסוגיה הזו, כשאמר: "יהיה לו קשה לעזוב. אני מבין שרוני יהיה מדוכדך אם הוא לא ישחק, אבל אלה דברים שקורים".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לאחר שניצח באולד טראפורד. רויטרס
איחוד עם פרגי? רונאלדו/רויטרס

ב'אינדיפנדנט' טוענים שמאנצ'יני יאפשר לאדין דז'קו לעזוב אם יחפוץ בכל. הבוסני שהבקיע 13 שערים העונה לא מרוצה מכך שבלא מעט משחקים הוא פותח על הספסל. כזכור, שמו של דז'קיו שהגיע מוולפסבורג ב-2009 עלה כמועמד להגיע בקיץ לבורוסיה דורטמונד, אבל מאנצ'יני אמר שהליגה שיותר מתאימה לו היא הליגה האיטלקית. "באיטליה הוא יכול להבקיע 20 שערים בעונה, אבל הוא יעלה 20 מיליון יורו או אולי יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully