וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: שחר פאר הודחה בסיבוב השני

הישראלית הבכירה נכנעה בפעם הרביעית בקריירה לקלרה זאקופלובה הצ'כית (22 בעולם) 6:7, 6:2, 6:3 וסיימה את דרכה

שחר פאר סיימה הלילה (בין שישי לשבת) את דרכה בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי בסיבוב השני. הישראלית הבכירה, שמדורגת במקום ה-128 בעולם, נעצרה על ידי קלרה זאקופלובה הצ'כית, שמדורגת 22 בעולם ו-19 בטורניר, לאחר שעתיים ו-14 דקות. אגב, היה זה המפגש הרביעי בין שתי הטניסאיות, כאשר בכל המשחקים הטניסאית הצ'כית סיימה כשידה על העליונה.

פאר נתנה פייט מצוין במערכה הראשונה והשיגה ארבע שבירות כמו יריבתה כאשר השתיים נגררו לשובר שוויון ובסיומו ניצחה הישראלית 2:7 והשלימה 6:7 במערכה. אלא שהרמה של פאר ירדה במערכה השנייה (52 אחוזים בהגשות הראשונות) וזאקופלובה שברה שלוש פעמים כדי לנצח בקלות 2:6. פאר שברה אמנם פעמיים במערכה השלישית, אבל נשברה שלוש פעמים ונכנעה 6:3 בדרך להדחה.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
פתיחת עונה רעה. שחר פאר/GettyImages, Graham Denholm

בינתיים הטניסאיות הבכירות בטורניר מנצחות די בקלות. אגניישקה רדוואנסקה הביסה את מריה סאנצ'ז האמריקאית 2:6, 1:6, וכמוה גם מריה שראפובה שמחצה את פרנצ'סקה סקיאבונה 2:6, 1:6. המדורגת חמישית פטרה קביטובה עבדה יותר קשה מול אולגה גובורטסובה וניצחה אותה 4:6, 6:3, 3:6. דומיניקה ציבולקובה נמתחה מול סימונה האלפ הרומניה אבל עברה אותה עם 5:7, 6:7. שרה אראני עלתה גם היא לסיבוב השלישי עם 2:6, 6:3, 3:6 על לורדס דומינגואז לינו.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully