וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי תל אביב

מוליכת הטבלה גברה על השלישית 24:26 במותחן. הפועל ראשל"צ שברה שיא להפרש שערים עם 12:52 על ארזים ר"ג

במוקד המחזור ה-18 בליגת העל בכדוריד עמד קרב הצמרת בין מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב, אך מי שגנבה את ההצגה הייתה הפועל ראשון לציון ששברה שיא בן 35 שנה במשחקה מול ארזים רמת גן האחרונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התעוררו בזמן. מריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי ראשון לציון – מכבי תל אביב 24:26

הקבוצה היחידה אותה לא הצליחה מכבי ראשון לציון לנצח העונה, אחרי שהמפגש ביניהן בסיבוב הראשון הסתיים בתיקו, הייתה קרובה להפתעה נוספת, אבל בסיום מוליכת הטבלה עמדה בפרץ. התל אביבים הצליחו להוליך 23:24 שלוש דקות לסיום, לפני שהאלופה הפכה את הקערה בעזרת תשעה שערים של פיליפ מריאן. מנגד כבש דויד ראשיץ' 10 שערים למפסידים.

ארזים רמת גן – הפועל ראשון לציון 52:12

ללא בויאן בוטוליה שזכה למנוחה מול נועלת הטבלה החלשה, האדומים החליטו לקחת את המשחק ברצינות ושברו את שיא הפרש השערים בליגה שהחזיקה הפועל רמת גן מאז 1978 אז גברה על הפועל הרצליה 12:51. עידן מימון וטל הרשקוביץ כבשו תשעה שערים כל אחד למנצחים, איליה מורגולוב הוביל את ארזים עם ארבעה שערים.

הפועל קרית אונו – אס"א תל אביב 25:27

המקומיים השיגו ניצחון יקר בקרב התחתית שהעלה אותה מעל הקו האדום. התל אביבים לא הסתדרו ללא הכובש המצטיין שלהם, אלירן מצקי, ושמטו את היתרון בו החזיקו לאורך כל המחצית השנייה. עמית גל כיכב עם 13 שערים למנצחים, עידן טוראל כבש 9 לאס"א.

עירוני רחובות - א.ס רמת השרון 23:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully