וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון ספגה הפסד ראשון העונה

הירושלמים נכנעו 1:0 לקביליו יפו בדרבי קבוצות האוהדים, הפער בפסגה הצטמק ל-3 נקודות. בצפון: עפולה כבר בפער 12 בפסגה

הליגה השלישית בישראל, ליגה א' כמובן, ממשיכה להתקרב לישורת האחרונה והיום (שישי) נערך המחזור ה-22 במחוזות דרום וצפון. בדרבי של קבוצות האוהדים בדרום גברה קביליו יפו על הפועל קטמון,

שי אהרון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
גם הם במפסידות. אהרון/ברני ארדוב

דרום

קביליו יפו - הפועל קטמון 0:1

המפגש המרתק בין שתי קבוצות האוהדים הסתיים עם חיוכים מאוזן לאוזן דווקא מצד שחקניו של ליאור זאדה, שהגיעו למשחק כאנדרדוג מושלם. קטמון, שהוליכה את הטבלה בבטחה עד שסיימה בשלושה תוצאות תיקו רצופות שבה לנצח במחזור הקודם, אך הערב חזרה לסורה ומזלה הרב, כפר סבא שמטה נקודות יקרות שיכלו לקרב אותה אליה באופן ממשי. יפו, מצידה, חלפה על פני עמישב פתח תקוה ועירוני קרית גת שגם היא הפיסידה כל הדרך למקום השלישי. צ'יקו דננבאום כבש את שער הניצחון בדקה ה-70, כשגם ההרחקה של יניב עמיאל בדקה ה-82 לא שינתה ליפו.

הפועל אזור - בית"ר כפר סבא 1:1

אחרי ההפסד הביתי 1:0 במחזור הקודם למכבי קרית מלאכי, שהרחיק אותה עוד יותר מראשות הטבלה אותה תופסת הפועל קטמון, השרונים נחלו מפלה נוספת היום עם תיקו מאכזב מול אזור השישית הטבלה. לאור ההפסד של קטמון לקביליו יפו, האכזבה של בית"ר כפולה ומכופלת, כשגם הפער שצומק לשלוש נקודות בלבד מהירושלמים לא מספק. מתן לוטטי הדהים את האורחת עם שער מיד עם פתיחת המחצית השנייה (48). למזלה של כפר סבא, יוני רביבו כבש את שער השוויון בדקה ה-68 וחילץ עבורה נקודה.

עמישב פתח תקוה - מכבי שעריים 3:2

את המשחק המשוגע של המחזור קיבלנו באם המושבות. עמישב, שפתחה את העונה היטב וחלמה על אחד המקומות הראשונים, ממשיכה להדרדר וקביליו יפו חלפה על פניה במקום הרביעי, לאחר הפסד לשעריים מהתחתית. במחצית הראושנה, היה נראה שהרחובותים בדרכם הטוחה להפסד צפוי. מאור לובין העלה את עמישב ליתרון כבר בדקה השישית, עדן שעשע השווה בדקה ה-18 אך בן בריגע העלה את עמישב שוב ליתרון. אלא שאז הגיעו עוז ברנדוין (80) ושניר גואטה (90) עם שערים דרמטיים שהעניקו לשעריים נקודות יקרות.

תוצאות נוספות:

עירוני כפר יונה - בני אילת 0:4
לכפר יונה: אופיר חלוואני (2), גילי חג'ג' (74), מייקל גרינברג (79), עופר סער (85)

מכבי קרית מלאכי - מכבי באר שבע 0:2
לקרית מלאכי: דודו אזולאי (30), אסי כהן (75)

הפועל ערד - הפועל כפר שלם 1:1
לערד: דוד קרב (45). לכפר שלם: אסף חקאק (39)

עירוני בת ים - עירוני קרית גת 0:2
לבת ים: ציון אזולאי (40), זיו כבדה (49)

צפון

הפועל עפולה - כרמיאל צפת 0:3

הניצחון החמישי ברציפות של המוליכה הגדיל את הפער שלה ל-12 נקודות. עד הדקה ה-30 האורחים ממרכז הטבלה החזיקו מעמד, אבל אז הגיע השער הראשון של גבע ברקאי. אחרי ההפסקה הוסיף שחר סימן טוב את השני בפנדל בדקה ה-54, וכשהעפולאים קיבלו פנדל נוסף בתוספת הזמן הגיע תורו של דניאל ברק לבעוט ולקבוע את תוצאת המשחק.

מכבי דלית אל כרמל - עירוני טבריה 0:0

תיקו רביעי ברציפות למקומיים, שמתרחקים משמעותית מעלייה ללאומית. אחרי התיקו המאופס בדרבי במחזור הקודם בדלית אל כרמל קיוו לחזור למסלול הניצחונות מול השכנה לצמרת, אבל טבריה עמדה בפרץ וחילצה נקודת חוץ ששמרה אותה במקום החמישי.

הפועל אסי גלבוע - הפועל דלית אל כרמל 0:4

הסינדרלה של גביע המדינה דהרה בקלילות למקום השלישי בטבלה, דווקא אחרי מחצית ראשונה מאופסת. תומר ברוקס פרץ את הסכר בדקה ה-49, קובי שריקי הוסיף שער נוסף כעבור שלוש דקות. אלון בוזורגי סגר את הסיפור בדקה ה-79, ודקה לפני הסיום עידן שפשה הצטרף לחגיגה עם הרביעי.

תוצאות נוספות:

הפועל מגדל העמק - הפועל חדרה 2:2
למגדל העמק: אבי מלכה (8, 18), לחדרה: סבי שאולוב (23), אדם וייר (42).

הפועל הרצליה - מ.ס גבעת אולגה 1:3
להרצליה: טל פטרושקה (30), אלכס בסוק (63, פנדל), עומר בוארון (90). לגבעת אולגה: חן ותורי (27)

הפועל כפר כנא - מכבי קרית אתא 2:2
לכפר כנא: פריד טאהר (30), מוחמד אבוריא (38). לקרית אתא: מאור ג'נח (34), ליאור דהן (62).

אחווה עראבה - מעלות תרשיחא 0:1
לעראבה: איברהים כנעני (86)

מכבי צור שלום - מכבי כפר כנא 0:3
לצור שלום: שגיא סבג (2, 80), עדן יניב (59)

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully