וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "תהיה לנו יותר מוטיבציה בעקבות הגביע"

מגן מכבי תל אביב התראיין לרדיו ירושלים והתייחס למשחק הליגה הקרוב נגד בית"ר (ראשון), שהדיחה את הצהובים מהגביע

מכבי תל אביב המשיכה היום (שישי) בהכנותיה, לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון בבלומפילד, שיסיים את העונה הסדירה עבור שתי הקבוצות. הצהובים עדין לא ניצחו העונה את בית"ר וכעת תהיה להם הזדמנות לנקום את ההפסד הכואב בגביע מלפני שבועיים. סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן אוסקר גרסיה, שלא אמור לעשות שינוי בהרכב לעומת המשחק בסכנין.

המגן יואב זיו שלא נטל חלק בהפסד בגביע בשל צבירת כרטיסים צהובים, התראיין היום (שישי) ברדיו ירושלים ואמר: "לפני הגביע אוהדי בית"ר אמרו 'תרחמו ותנצחו רק 0:1 ואל תקרעו אותם', וראיתם מה היה. בית"ר עבדה על המגרש ונלחמה כמו שלא נלחמה לפני כן, הם הקשו עלינו וגרמו לנו להיות לא טובים. זה לא שבאנו שאננים, אבל לא נוכל לבוא אותו דבר למשחק הזה. כולם מסביב חשבו שהתוצאה תהיה מעצמה. השחקנים לא באו שאננים אבל הפעם הם יבואו חדורים בעוד יותר מוטיבציה בעקבות הגביע. אני לא מסכים עם הטענה שלא עלינו עם הסגל החזק, שיחקו רוברטו קולאוטי, עומר ורד ומושיקו לוגסי, שחקנים מצויינים. זה לא שחקנים שלא שיחקו במהלך העונה, זה שחקנים שכן ברוטציה ופתחו בהרכב השנה".

לקראת המשחק ביום ראשון הוסיף המגן: "נפגשתי עם אנשי בית"ר אתמול והם צריכים לנצח אותנו כדי להגיע לפלייאוף העליון. הכישלון בגביע מביא אותנו יותר חדורי מוטיבציה למשחק, שחקנים שהפסידו דבר שכל כך רצו מאוד רוצים לבוא ולהוכיח שזאת מעידה חד פעמית. נכשלנו בגביע ואין מה לעשות. השנה שברנו הרבה מחסומים כמו דרבי חד צדדי וכאלה ונקווה ששנה הבאה נשבור גם את מחסום הגביע".

על החשש שסיפור האליפות לא סגור אמר זיו: "זה לא פחד, זה חשש וכבוד. אנשים למודי נסיון ואכזבות ולא רוצים להיכשל בפיניש. אני עדיין לא מברך על האליפות, כרגע אנחנו מתעסקים בפלייאוף".

זיו נשאל גם לגבי המצב בבית"ר ואמר: "התחושה שלי היא שבית"ר הצליחה לעשות עונה מצויינת ובעמדה מצויינת לפלייאוף, וכל מה שקרה עם השחקנים הצ'צ'נים פגע בזה. מי שהיה בבית"ר יודע שהקהל יכול לדחוף את הקבוצה לגבהים ויכול להוריד אותה למטה. הקהל בבית"ר ירושלים זה לא השחקן ה-12 זה השחקן מספר אחד וכשלא טוב הוא מוריד אותה למטה. בית"ר זה מועדון חשוב לליגה ואם זה לא היה תלוי בי ביום ראשון, הייתי רוצה שהם יהיו בפלייאוף העליון. הקהל של בית"ר מגיע בהמוניו גם למשחקי חוץ ומפרנס את הקבוצות הקטנות, הם כל העניין בכדורגל ונקווה שדברים יסתדרו שם".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully