וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "זה היה ערב אירופי מושלם מבחינתנו"

מאמן טוטנהאם חגג את ה-0:3 הגדול מול אינטר: "שמח שבייל ספג צהוב וייעדר מהגומלין". סטרמאצ'יוני: "זה לא אבוד"

שמינית גמר הליגה האירופית יצאה לדרך אמש (חמישי) ובמוקד עמדו שתי הלונדוניות, אשר שוב, כמו בכל התקופה האחרונה, הלכו כל אחת לדרכה. טוטנהאם הציגה הופעת כדורגל מושלמת בוויט הארט ליין והביסה 0:3 את אינטר האומללה בדרך לשלב הבא. צ'לסי לעומת זאת, הובכה עם הפסד 1:0 לסטיאווה בוקרשט (64 דקות ליוסי בניון) ותהיה חייבת להשתפר בגומלין.

מאמן התרנגולים אנדרה וילאש בואש נהנה מכל רגע: "זו הייתה הופעה גדולה וערב אירופי מושלם מבחינתנו. זה עדיין לא מבטיח לנו כלום ואנחנו מקווים שנשלים את העבודה בגומלין. הגיע לנו לנצח בתוצאה כזו".

גארת' בייל שחקן טוטנהאם עם אנדרה וילאש בואש. Jamie McDonald, GettyImages
וילאש בואש יצטרך להסתדר ללא בייל בגומלין/GettyImages, Jamie McDonald

מי שלא ישחק בגומלין הוא אחד השחקנים החמים באירופה לאחרונה, גארת' בייל, שהעלה את טוטנהאם על הלוח עם נגיחה נהדרת כבר אחרי שש דקות ובהמשך ספג צהוב על צלילה: "אם היינו יודעים שזו תהיה התוצאה, היינו מבקשים ממנו בכל מקרה לקבל צהוב, כדי שיחמיץ את הגומלין וישחק ברבע הגמר", הודה וילאש בואש, "הוא שחקן אדיר, אבל ננסה להסתדר בלעדיו".

מאמן אינטר, אנדראה סטרמאצ'יוני, ניסה להסביר את המפלה: "סבלנו מנחיתות פיזית והם יצרו לנו המון בעיות עם משחק הגובה שלהם. אנחנו רוצים לנצח בגומלין וכידוע לכולנו, כדורגל הוא משחק נהדר בו אף פעם לא יודעים איך הדברים יתפתחו. זה לא אבוד".

אנדראה סטרמאצ'יוני, מאמן אינטר. Dino Panato, GettyImages
לא נכנע. סטרמאצ'יוני/GettyImages, Dino Panato

צ'לסי, שספגה ביקורת גם מאברהם גרנט בין היתר, כעסה על הפנדל שהעניק השופט ליריבה הרומנית, פנדל שהכריע את החצי הראשון של ההתמודדות לאחר שראוי רוסקו מצא את הרשת בדקה ה-35.

"אני חושב שלתת פנדל במצב כזה, במיוחד כשיש כל כך הרבה שופטים בסביבה, זו החלטה די רכה", התלונן המנג'ר רפא בניטס, "היה משחק קשה, המגרש לא במצב טוב ואנחנו מאוכזבים, כי היו לנו הזדמנויות. לא שיחקנו היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully