וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי ניצחה 94:95 בחוץ את ניו יורק

הת'אנדר השיגו ניצחון חשוב במאבק על המערב בזכות 34 נקודות של דוראנט, ששוב חגג במדיסון סקוור גארדן. 36 של ג'יי אר סמית' לא הספיקו לניקס

הלילה שבין חמישי לשישי תמיד מותיר את חובבי ה-NBA מבולבלים משהו. מצד אחד משוחקים רק שני משחקים, מצד שני - מדובר תמיד בשני משחקים גדולים ומרתקים. הלילה הזה לא היה שונה ובמשחק שפתח אותו גברה אוקלהומה סיטי בחוץ על הניקס, 94:95. בשעה זו, דנבר מארחת את הקליפרס.

קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול קורט תומאס ג'יימס וויט ניו יורק ניקס. רויטרס
הכל קטן עליו. דוראנט/רויטרס

ניו יורק (22:37) - אוקלהומה סיטי (16:45) 95:94

הת'אנדר נמצאים במרדף מתיש אחר סן אנטוניו במטרה לזכות ביתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף וניצחונות כאלה משאירים אותם בתמונה לעשות זאת. הניקס לעומת זאת, לא הצליחו לברוח לאינדיאנה במאבק על המקום השני במזרח וספגו הפסד ביתי שני ברציפות מול הקבוצה הלוהטת מ-OKC, שניצחה משחק שישי מתוך שבעה.

האורחים הציגו קצב מסחרר בפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 26:35, כולל לא פחות מ-15 נקודות של ראסל ווסטברוק, שנמצא בכושר מטורף. אלא שגם לניו יורק יש כוכב משלה ועם 18 נקודות עד להפסקה, ג'יי אר סמית' דאג להוריד את הקבוצה שלו לחדרי ההלבשה בפיגור שלוש בלבד, 56:59.

ג'יי אר סמית' ניו יורק ניקס מול ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
הכל נכון חוץ מהסיומת. סמית' מחטיא את הזריקה האחרונה מול ווסטברוק/רויטרס

הניקס טסו קדימה גם ברבע הבא ולמרות תשע נקודות של קווין דוראנט, שנכנס לעניינים, המארחים היו אלה שעלו לרבע האחרון ביתרון מבטיח של שש נקודות, 75:81, כשסמית' חותם את הרבע השלישי עם עוד שלשה קטלנית ומגיע כבר ל-31 נקודות. בשלב זה הבינה אלופת המערב שכדאי לה לשמור עליו וברבע האחרון הוסיף הגארד הצבעוני רק חמש נקודות בלבד והניקס קלעו 13 בסך הכל. אוקלהומה סיטי ניצלה זאת, דוראנט המשיך להפציץ בלי הכרה ו-1:38 דקה לסיום, קבע 94:95. משם קיבלנו שלל החטאות, עד שהניסיון האחרון של סמית' הלך החוצה.

דוראנט היה בשיאו עם 34 נקודות, שמונה ריבאונדים ושישה אסיסטים, לצד שבעה איבודים. ווסטברוק הוסיף 21, שישה ריבאונדים, חמישה אסיסטים וחמישה איבודים. 16 לקווין מרטין. סמית' סיים עם 36 עבור הניקס, אבל לא זכה ליותר מדי עזרה, כאשר אמארה סטודמאייר וריימונד פלטון מוסיפים 16 כל אחד.

אגב, דוראנט עלה למקום הרביעי ברשימת הקלעים האורחים במדיסון סקוור גארדן בחמש ההופעות הראשונות באולם, עם 149 נקודות. במקום הראשון ברשימה - מייקל ג'ורדן (165) ומי שעוד מקדימים את KD הם דייויד תומפסון (158) וקארים עבדול ג'באר (152). גם להאקים אלאג'ואן היו 149 נקודות.

כריס פול לוס אנג'לס קליפרס מול טיי לאוסון דנבר נאגטס. רויטרס
לאוסון היה גדול על פול/רויטרס

דנבר (22:41) - לוס אנג'לס קליפרס (20:44) 92:107

הקבוצה מעיר המלאכים נותרה חסרת אונים בגבהים של קולורדו, בעוד דנבר שיפרה את מאזן הבית שלה ל-3:27 פנטסטי, מאזן בו מחזיקה מלבדה רק מיאמי.

זה היה המשחק של טיי לאוסון (21 נקודות, 11 אסיסטים, שישה ריבאונדים) ודנילו גלינארי (20 נקודות, שישה אסיסטים, חמישה ריבאונדים), שהריצו את המארחת משוויון 49:49 בתום המחצית הראשונה ל-24 דקות של 43:58 מוחץ בדרך לניצחון. מאט בארנס קלע 19, בלייק גריפין 17 למפסידים, שראו את הנאגטס מתקרבים למרחק שניים וחצי משחקים מהם במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully