וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ונס ציונה נפרדו ב-0:0

תיקו מאכזב למלאבסים המוליכים, שסבלו מהרחקה של תומר אלבז (42). למרות זאת, הפער גדל בעקבות הפסד של רעננה

המחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. המוליכה מכבי פתח תקוה סיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול סקציה נס ציונה במשחק המרכזי של המחזור. גם שאר המשחקים לא הניבו כמעט שערים. אחי נצרת סיימה ב-1:1 מול מכבי הרצליה, הפועל כפר סבא גברה 0:1 על הפועל רעננה ואילו הפועל ראשון לציון סיימה ב-0:0 מול בני לוד. בשבת, הפועל ירושלים גברה 1:3 על בית"ר תל אביב רמלה.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה חוגג (משמאל) לצידו חגי גולדנברג. ברני ארדוב
בדרך הבטוחה לליגת העל. עידן שריקי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - סקציה נס ציונה 0:0

מוליכת הטבלה מאם המושבות לא הפסידה משחק ליגה מאז השביעי בינואר, והיא המשיכה את הרצף הזה כדי לסגור עשרה משחקים ללא הפסד, אך גם בזה היא לא מצאה נחמה. המלאבסים התקשו לייצר מצבי הבקעה מול הקבוצה מהתחתית, וגם עומר גולן, מלך שערי הליגה, לא הצליח להרשית בפעם ה-14 העונה. פתח תקוה סבלה מההרחקה של תומר אלבז בדקה ה-42, וכעת היא עומדת בפסגה עם 55 נקודות.

אחי נצרת - מכבי הרצליה 1:1

הקבוצה המידרדרת מנצרת אומנם עצרה רצף של חמישה הפסדים, אך שוב לא הצליחה לנצח, הפעם מול הרצליה שהייתה שישית ערב המחזור. אנס דאבור העלה את המארחת ליתרון, אבל נצרת לא הצליחה לייצר בריחה משמעותית מהקו האדום, לאחר שאבי חי השווה בדקה ה-67.

אנס דאבור שחקן מכבי אחי נצרת חוגג שער. לירן דורף, דאבל פס
שער שלא הספיק לניצחון. אנס דאבור/דאבל פס, לירן דורף

הפועל ראשון לציון - בני לוד 0:0

גם שחקן הרכש החדש ברוך דגו לא הושיע את הקבוצה מעיר היין, שכמו היריבה מלוד לא הרבתה להגיע למצבי הבקעה, וגם היא, כמו הרצליה, הולכת ומתרחקת מהמטרה הראשונה במעלה - להעפיל לליגת העל. החבורה של סלימאן אזברגה הגיעה למשחק לאחר ההפסד הדחוק 1:0 למוליכת מכבי פתח תקוה, ואחרי שבעונה שעברה נמנעה ההעפלה שלה לליגת העל רק במחזור הסיום, העונה הדברים רחוקים מלהיות אידיאליים, כשהיא מדורגת רק במרכז הטבלה וסוגרת תוצאת בפעם ה-11 העונה.

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה 0:1

דרבי השרון כמעט הסתיים גם כן ללא שערים, עד שוויליאם אזאו בדקה ה-89 הכריע את המשחק לטובת כפר סבא. כפר סבא, שממאזנה הופחתו תשע נקודות בשל הליכי הפירוק בהם היא החלה, עדיין נמצאת הרחק מחוף המבטחים אליו היא שואפת, אך עוד עשויה להצליח במשימה ולעשות סנסציה. הפועל רעננה של תומר קשטן הולכת ומתרחקת מהמקום הראשון, כשהפועל נצרת עילית מהמקום השני תוכל לפתוח עליה פער של ארבע נקודות אם תנצח את מכבי יבנה בשבוע הבא.

הפועל ירושלים – בית"ר תל אביב רמלה 1:3

הקבוצה מהבירה כבר איבדה כנראה סיכוי לעלות, אבל הניצחון הבטיח לה כמעט סופית את העלייה לפלייאוף העליון. בסיבוב הקודם זה נגמר עם 1:4 לירושלים בחוץ וגם הפעם הם חגגו על היריבה מהתחתית, שמצבה מוסיף להיות קשה. איציק כהן כיכב עם צמד שערים (39, 52), דן רומן צימק (65) ואופיר עמרם סגר את הסיפור (70).

תומר קשטן, מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
הפסיד לאקסית. תומר קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully