וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי אשדוד זכתה בגמר גביע המדינה

הדאבליסטית ברחה כבר מהפתיחה, ועם 68:95 מוחץ על הפועל פתח תקוה חגגה גביע שני ברציפות. יוסטון, שילדס ואדאמס נצצו

אחרי הדאבל הנוצץ של העונה שעברה, מכבי אשדוד כבר מניפה עוד תואר. הקבוצה המצוינת של עדני דגן ניצחה הערב (חמישי) את הפועל פתח תקוה 68:95 במשחק חסר תחרות מהפתיחה ועד הסיום. אשדוד נראתה מצוין, ובאמצעות דניאל אדאמס, אשלי שילדס ושארדיי יוסטון לא השאירה למלאבסיות של גיל סלע שום סיכוי. אחרי 49 שנות היעדרות מהמעמד, בנות פתח תקוה לא נראו מוכנות או מסוגלות לדגדג את אשדוד. נקווה בשבילן שיחזרו במהרה.

"אנחנו לא אוהבות לשמוע שאומרים שגם הליגה סגורה", אמרה בסיום שחקנית אשדוד נועה גנור. "יהיו מאבקים צמודים, אבל אם נמשיך בדרך שלנו אני מאמינה שנזכה באליפות". מירב דורי הוסיפה: "אני גאה בכל אחת מהשחקניות. התעלינו וזה כיף לנצח ככה בגמר".

שחקניות מכבי אשדוד עם הגביע. ברני ארדוב
יש עוד גביע. עכשיו לעוד צלחת. שחקניות אשדוד בסיום/ברני ארדוב
שחקנית מכבי אשדוד, אשלי שילדס. ברני ארדוב
ערב מעולה. אשלי שילדס/ברני ארדוב

הפתיחה היתה של דניאל אדאמס. המשקל מראה מספר תלת ספרתי, והסטטיסטיקה בהתאם. עשר נקודות ברבע הראשון, ושליטה מוחלטת מתחת לסלים ומחוץ לקשת, בדרך ל-15נקודות ו-5 ריבאונדים. בלתי ניתנת לעצירה. כשהצטרפו אליה שארדיי יוסטון (17 נקודות ו-10 ריבאונדים) ואשלי שילדס (22 נקודות) המבריקה, זה כבר באמת היה לא כוחות.

במחצית לוח התוצאות הראה 26:44. פתח תקוה עוד ניסתה לפתח קאמבק, והגיעה עד למינוס 19 בלבד ברבע השלישי, אבל שילדס הנהדרת, ומיכל דורי ושירן צעירי הסוחפות, היו פשוט יותר מדי טובות. הקהל האשדודי בראשון חגג 40 דקות, והתפנתה לחגוג את הנפת הגביע. מסורת ההישגים באשדוד נמשכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקנית מכבי אשדוד, דניאל אדאמס. ברני ארדוב
לא אפשרה לפתח תקוה לפתח משחק. אדאמס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

המשחק יצא לדרך בבית מכבי הגדוש. יתרון משמעותי לקהל לצד האשדודי. הקבוצה של עדני דגן התנפלה על הפרקט כבר מהשריקה, דניאל אדאמס הגדולה להטה עם 10 נקודות בארבע הדקות הראשונות, והדאבליסטית דהרה ל-0:7 ו-9:20. הפועל פתח תקוה מציגה משחק מפוזר, ו-3 מ-14מהשדה בטוח לא תורמים לסיכויים להפתעה. לצער המלאבסיות, גם שאדיי יוסטון חיממה מנועים, ותשע נקודות שלה תרמו לרבע נהדר של האשדודיות. 11:27 בסיום הרבע הראשון.

אדאמס המשיכה ללחוץ על הדוושה גם ברבע השני, כשרק פורשה פול עוד מנסה איכשהו, בדרך ל-38:17 לקבוצה של עדני דגן. פתח תקוה זרקה כבר חמש פעמים מעבר לקשת, אך אף זריקה לא מצאה את הרשת. רבקה גארדנר כבר עם שמונה נקודות בפתח תקוה, אבל לאשדוד יש יותר מדי כלים. שלשה של מיכל דורי קבעה 21:42, ולפי מצב העניינים הנוכחי, הגביע יישאר בעיר הנמל. 26:44 במחצית.

שחקנית מכבי אשדוד, דניאל אדאמס. ברני ארדוב
שליטה מוחלטת. דניאל אדאמס/ברני ארדוב

המחצית השנייה המשיכה בדיוק עם אותו הזרם. לצער פתח תקוה, אשלי שילדס העלתה הילוך. תוך שתי דקות היא ספרה כבר 15 נקודות אישיות, והפער רק גדל - ל-30:55. פול וגארדנר עלו ל-13 אישיות כל אחד, ופתח תקוה מזערה קצת את הנזק, ל-59:40. אבל זה היה רק מזעור רגעי, ושלשה של שירן צעירי קבעה 48:78. בסיום הרבע השלישי: 48:80.

הגארבג' טיים הארוך נמשך גם ברביעי. לאחר 33 דקות של משחק, כשהתוצאה 58:84, עמד מאזן הנקודות מהספסל על 6:25 לטובת אשדוד. שש נקודות ספסל בלבד לפתח תקוה, וכך באמת אי אפשר לנצח בגמר הגביע. צעירי המשיכה להפגיז מעבר לקשת, דורי יצאה לסטנדינג אוביישן ושחקניות פתח תקוה מיהרו להודות לקהל על המאמץ. אולי בפעם הבאה. 68:95 בסיום המשחק.

שחקנית מכבי אשדוד, נעמי קולודני, מול שחקנית הפועל פתח תקוה, אוריאן אמסלם. ברני ארדוב
אוריאן אמסלם מנסה להפריע לנעמי קולודני. בינתיים זה לא עובד/ברני ארדוב

קלעו למכבי אשדוד: שילדס 22, יוסטון 17 (10 ריבאונדים), אדאמס (6 ריבאונדים) ודורי 15 כל אחת, צעירי 9, דנסון 6, גנור 4, קולודני 3, גאלוק ופליישר 2 כל אחת.

קלעו להפועל פתח תקוה: פול 21, גארדנר 19, גיבן 11, אמסלם 7, איסארוב 6, וושינגטון והינטון 2 כל אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully