וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תובעת 30 אלף שקל מאוהד הקבוצה

הצהובים יבקשו פיצויים מהאוהד שתקף את קאדייב. אוסקר גרסיה התייחס לעתידו: "האליפות לא תכריע אם אשאר בקבוצה"

כשהיא עם יתרון של עשר נקודות על פני מכבי חיפה, מכבי תל אביב תארח ביום ראשון את בית"ר ירושלים (20:50, ערוץ 1) בניסיון להמשיך את המומנטום החיובי לפני הכניסה לפלייאוף. הצהובים שניצחו בכל ששת משחקי הליגה האחרונים (הפועל עכו, הפועל רמת גן, הפועל תל אביב, בני יהודה, עירוני רמת השרון ובני סכנין) יקוו להשיג נקמה על ההדחה הכואבת מהגביע מול בית"ר. היום (חמישי) בצהריים קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית כשהמאמן אוסקר גרסיה התייחס להכנות לקראת המשחק.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
הקבוצה שלו במומנטום טוב. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, אמר במסיבת העיתונאים: "שיחקנו נגד בית"ר לאחרונה, הם משחקים עם הרבה לחץ, יש להם קבוצה טובה. לא היו לנו הזדמנויות רבות מולם ונצטרך להשתפר מהמשחק הקודם. אני מעדיף לעבוד, להיות עם הרגליים על הקרקע ולא לדבר על ההפרש. אני לא חושב שאלה הבדלי הרמות. אני מעדיף שהשחקנים שלי לא יחשבו על ההפרש אלא על ניצחון נגד בית"ר".

למרות היתרון המשמעותי, גרסיה מסרב לדבר על אליפות: "יש לנו עוד 11 משחקים לשחק, והמטרה הבאה היא להגיע לאירופה. על זה אנחנו עובדים. אני לא חושב שזכינו באליפות, גם לא מבחינה מתמטית. כשזה יקרה מבחינה מתמטית, אני אדבר על אליפות. המחשבה שלי היא רק על בית"ר ולא על השבוע הבא או על קבוצות אחרות שינצחו או יפסידו משחקים. האליפות תלויה בנו ולא בקבוצות האחרות ולכן חשוב שנהיה מרוכזים".

על השינויים מאז שהגיע לקבוצה, אמר גרסיה: "אני חושב שרוב השחקנים שפתחו את העונה השתנו מאוד. אנחנו מנסים להכין את השחקנים הצעירים לנבחרת. אם הם ישחקו באירופה, הם חייבים לדעת איך להתאמן שם וגם להגיע ברמה מנטלית טובה. אני שמח מאוד שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרת. אנשים יכולים לראות כך מה אנחנו עושים במכבי".

על המשך דרכו במועדון, אמר גרסיה: "אני שמח כאן, אני רוצה שהשחקנים שלי יתמקדו רק במשחק נגד בית"ר ירושלים. הייתה לי הצעה מברוז', היו לי עוד הצעות, אבל אני כאן. זו הייתה ההחלטה שלי להישאר כאן. השאלה אם נזכה באליפות לא תכריע אם אשאר פה, אלא ההרגשה שלי. ההרגשה שלי היא שאני רוצה לשחק בשנה הבאה עם מכבי באירופה".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הם מגיעים בגישה שונה, ואנחנו נבוא אחרת למשחק הזה. אני חושב שבמשחק הראשון היינו הרבה יותר טובים מהם". דור מיכה/קובי אליהו

גם דור מיכה דיבר במסיבת העיתונאים, וסירב לצאת בהצהרות: "לא יצא לי להיות ביתרון של עשר נקודות בפסגה. זה לא מלחיץ. הבאנו את עצמנו למצב שאנחנו תלויים בעצמנו והדברים בידיים שלנו. אם נמשיך לשמור על יציבות כמו שהיינו עד עכשיו, נוכל ללכת עד הסוף. אנחנו מבינים שיהיה פלייאוף קשה ו-33 נקודות בקופה. השחקנים של מכבי חיפה מחכים עם הברכות. אנחנו במצב טוב מאוד, הכל תלוי בנו ואם נשמור על יציבות והיכולת הזו כמו שאנחנו מציגים בחודשים האחרונים, אין ספק שנעשה את זה".

על הטעויות מול בית"ר בגביע, אמר הקשר: "בכל משחק יש הפקת לקחים, אנחנו לומדים את הקבוצה השנייה. אני מניח שזה מה שיהיה גם עכשיו. בטוח שנצטרך לשחק יותר טוב מאשר איך ששיחקנו נגדם בגביע. הליגה זה משהו אחר לגמרי. הם מגיעים בגישה שונה, ואנחנו נבוא אחרת למשחק הזה. אני חושב שבמשחק הראשון היינו הרבה יותר טובים מהם, יש לנו את הכלים להתתמודד מולם. אחרי ההפסד לבית"ר זה הדליק לנו נורה אדומה, אבל הקבוצה הראתה שיפור". באופן אישי אמר מיכה: "אני מקווה שאשחק ביורו ואני חושב שאני כן יכול לשחק באירופה. למרות זאת, זה לא העניין כרגע כי אני חושב רק על העונה הזו ועל האליפות עם מכבי".

מכבי תל אביב תובעת 30 אלף שקל מאוהד הקבוצה

מכבי תל אביב, שספגה אמש קנס בסך 30 אלף שקל בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, בגין העימות בין אוהד הקבוצה לשחקנה של בית"ר ירושלים ג'יבראיל קאדייב, במשחק הגביע בין הקבוצות, העבירה היום מכתב לאותו אוהד ובו דרישה להעביר למועדון את סכום הקנס עד ל-20.3.13.

כזכור, התעמת אוהד הקבוצה, שזהותו ידועה לראשי המועדון, עם שחקנה הצ'צ'ני של בית"ר, בדקה ה-90 של משחק הגביע, כאשר קאדייב עצמו ספג כרטיס אדום בסיומה של אותה תקרית והורחק לשני משחקים בפועל. במכבי תל אביב הודיעו עוד לפני הגעתם לבית הדין המשמעתי, כי הם מתכוונים למצות את ההליכים עד תום עם האוהד שהיה מעורב בתקרית ובגינו עמדה הקבוצה לדין.

לפני עשרה ימים הוציא המועדון הודעה רשמית ובה נכתב: "אוהד מכבי תל אביב, שהיה מעורב בתקרית עם שחקן בית"ר ירושלים, קיבל בדקות האחרונות הודעה בכתב מהמועדון לפיה תוגש נגדו תלונה במשטרה על ההתנהגות האלימה וחסרת הרסן במסגרתה תקף במהלומות וביריקות את שחקן היריבה. האוהד נדרש שלא להגיע למשחקי ואימוני מכבי תל אביב, על כל קבוצותיה - כי כניסתו לא תותר. בנוסף בוחן המועדון את הנזקים שנגרמו וייגרמו לו, ויפתח כנגד האוהד בהליכים אזרחיים". הערב הדברים קיבלו כאמור תוקף ונשלח מכתב ובו דרישת סכום הקנס מאותו האוהד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully