וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון רוצה לרשום זר נוסף, בתחתית זועמים

7.3.2013 / 14:30

בקבוצה מקווים לאישור מהאיגוד לרשום זר במקומו של היינס שנפצע ולא שותף, אך יריבותיה נגד הירידה מתכננות מאבק

אליצור אשקלון פנתה בימים האחרונים לאיגוד הכדורסל בבקשה לקבל היתר לרשום זר נוסף לקראת סיום העונה. בקבוצה מבקשים אפשרות להוסיף זר לסגל, ככל הנראה על חשבון אחד הזרים הקיימים, וזאת לאחר שהגיעו למכסת הזרים המותרת בליגה שעומדת על שמונה במהלך כל העונה. בשלב זה לא אישרו באיגוד הכדורסל את האפשרות, אך באשקלון צפויים לערער בימים הקרובים.

טענת הקבוצה הדרומית היא כי אחד משמונת הזרים, מייקל היינס, אכן נרשם באיגוד הכדורסל, אך נפצע לפני המשחק הראשון שלו, גמר את העונה, ושוחרר, ויש להתחשב בהם בסיטואציה זו. מלבד היינס, רשמו אשקלון העונה את חמשת הזרים שנמצאים כיום בסגל, ואת טאג' גריי וג'ונתן מיטשל שכבר שוחררו.

עדי אזולאי מאמן אליצור אשקלון. מגד גוזני
ממתינים להחלטה. עדי אזולאי/מגד גוזני

מלבד אשקלון, הקבוצות היחידות שהגיעו למכסת הזרים המותרת הן מכבי והפועל תל אביב. חלק מקבוצות התחתית עוקבות אחרי ההתפתחויות בנושא זה, ובמידה ויאושר לאשקלון לרשום זר נוסף, הן יערערו בעצמן על ההחלטה, "אי אפשר לעשות איפה ואיפה בין הקבוצות", אמר בכיר באחת מקבוצות התחתית. "אני מציע לאיגוד הכדורסל לא לעשות טעות גדולה מאוד ולפתוח פה תיבת פנדורה. יש מלחמה כיום על הורדת מספר הזרים, אז לאשר לאשקלון להביא זר תשיעי? איפה נשמע דבר כזה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully