וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "בחיים לא אבקש משחקן שלא ישחק בנבחרת"

7.3.2013 / 13:15

מאמן מכבי חיפה על הפציעה של דקל קינן. על הפער ממכבי תל אביב: "שיבואו עם כמה נקודות שהם רוצים, אנו נתרכז בעצמנו"

קובי אליהו

מכבי חיפה תצא בשבת הקרובה למשחק חוץ חשוב נוסף לקראת המשחק במחזור האחרון של הליגה הסדירה נגד מכבי נתניה. הירוקים, שהבינו שרק נס יסייע להם להדביק את הפער ממכבי תל אביב, יתייצבו להתמודדות אחרי התיקו בדרבי החיפאי שהרחיק אותם לפער של עשר נקודות מהצהובים. נתניה נמצאת במקום העשירי וחייבת את הניצחון כשהיא מקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד.

בינתיים בחיפה קיבלו זריקת הרגעה לאחר פציעתו של דקל קינן שסובל מקרע קטן בשריר התאומים וצפוי להיעדר מספר ימים. בקבוצה מעריכים שהוא יהיה כשיר תוך פחות משבועיים. השאלה העיקרית לגבי קינן היא האם הבלם יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים ביום רביעי. אם לא, אריק בנאדו ישקול מספר חלופות, בהן אוראל דגני ואביחי ידין. בחיפה הודו הבוקר כי המטרה היא להכשיר את הבלם למשחק בטדי בידיעה שאם קינן לא יוכל לשחק, הדבר יקשה מאוד על הקבוצה במאבק על הכרטיס לחצי הגמר. אדין צוצאליץ' חזר להתאמן היום וערך אימון קל.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
בדיעבד כולם חכמים, אנחנו מנסים לקרוא את המצב הזה לפני". אריק בנאדו/קובי אליהו

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו אמר במסיבת העיתונאים: "לדקל יש קרע קטן בשריר. כשיעברו 48 שעות נהיה יותר חכמים. גם דקל וגם צוצאליץ' הם שני שחקנים חשובים שלנו. יש לנו סגל רחב וטוב. אני סומך על השחקנים שישנם. זו ההזדמנות שלהם להוכיח שהם שחקנים טובים. רוב הפציעות הן פציעות של חבלה. הפציעה של דקל היא קצת שונה. יש דברים שאין לנו שליטה עליהם. חשוב ששחקנים ילכו לנבחרת, אני בחיים לא אבקש משחקן שלא ישחק גם אם זה פוגע בנו. בכל מקרה, אני לא חושב שהוא יהיה כשיר למשחק נגד בית"ר".

על הרוטציה בהרכב אמר בנאדו: "כל שחקן בסגל הוא לגיטימי, אנחנו יודעים מתי יש לנו עומס. בדיעבד כולם חכמים, אנחנו מנסים לקרוא את המצב הזה לפני. לפעמים זה קורה בגלל עייפות. לפעמים אפשר לתת לזה ביקורת ולפעמים לא, אבל אני עושה את זה איך שאני מבין לטובת הקבוצה והשחקנים".

על הבעיות ממשחק הדרבי, אמר המאמן: "במחצית השנייה הזהרתי את השחקנים בדרבי שאנחנו צריכים לשלוט במשחק. הייתה חזרה לעמדות, אבל הכל היה ליד, וכשזה קורה אתה נענש. אנחנו קבוצה דומיננטית. כשאתה לא מכריע וכובש את השער השני, זה יכול להוות לרעתך. נתנו להם יותר מדי זמן להיות עם הכדור. נתקן את הליקויים מהמחצית השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הוא אחד השחקנים הדומיננטים שלנו, אבל בדיעבד רציתי להרוויח אותו למשחקים שיבואו לאחר מכן". בוקולי/אדריאן הרבשטיין

על ההחלטה לוותר על גוסטבו בוקולי במחצית השנייה, אמר המאמן: "אני לא חושב שזו הייתה טעות להוציא את בוקולי. הוא אחד השחקנים הדומיננטים שלנו, אבל בדיעבד רציתי להרוויח אותו למשחקים שיבואו לאחר מכן. לא בגלל זה סיימנו בתיקו. הייתה טעות בשער שספגנו, אבל נתקן, נלמד ונהיה טובים יותר בהמשך".

על האפשרות שהוא יחל בהכנות לעונה הבאה למרות שעדיין לא מונה למאמן הקבוצה, אמר בנאדו: "אני כל הזמן רואה וחושב מה צריך לעשות בעתיד, אבל נתמקד ביתר הדברים בסוף העונה. לא יהיה נכון לזרוק שמות בסוף השנה. אנחנו מתרכזים בדרך שלנו ואנחנו לא מועדון שמוותר. נמשיך עד הסוף לשחק כדורגל חיובי ואני מקווה שהקהל יהנה".

על הפערים ממכבי תל אביב אמר בנאדו: "פער שמונה הנקודות היה גדול, וככה גם בעשר. הם יכולים לבוא עם כמה נקודות שהם רוצים, אנחנו נתרכז בעצמנו. לא נוותר עד הסוף ונעשה הכל כדי להיצמד אליהם. נשחק עם כל הכלים שלנו כדי ללכת הכי רחוק שאפשר".

על המשחק הקרוב מול מכבי נתניה אמר בנאדו: "אני חושב שהמשחק מול מכבי נתניה יהיה קשה מאוד כי היא יודעת להתעלות מול קבוצות חזקות. אנחנו לומדים אותם, הם שיחקו טוב נגד בית"ר. הם מסוכנים מבחינה התקפית. אני רוצה שנחזור כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות. לא משנה מה תהיה התוצאה בגביע, אנחנו נמשיך לשחק עד סוף העונה. אנחנו מחויבים לקהל ולמועדון. לגבי תמיר כהן, הוא שחקן בסגל, אין לי טענות ואם אצטרך אותו, אשתמש בו".

תמיר כהן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אין לי טענות ואם אצטרך אותו, אשתמש בו". תמיר כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully