וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ייקוב פולן שוחרר, קרייג סמית על הקצה

7.3.2013 / 11:55

הגארד קיבל הודעה על עזיבתו, אחרי צירופו של רון סטיל. סמית הגיע לאימון, והתבקש לעזוב לאור המתיחות הגדולה עם דרוקר

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
ממשיך להסתבך. דרוקר/מגד גוזני

ג'ייקוב פולן שוחרר היום (חמישי) מהפועל ירושלים. כזכור, הקבוצה צירפה השבוע את רון סטיל, והיום הגארד התבשר רשמית על עזיבתו. סטיל, גארד בני השרון לשעבר (26, 1.91 מ'), יצטרף לאיומני הקבוצה.

עוד בירושלים: קרייג סמית הגיע לאימון היום, והתבקש לעזוב. התקרית מגיעה אחרי תקופה ארוכה של מתיחות מתמשכת בינו לבין המאמן שרון דרוקר. היום פורסם ב"מעריב" ראיון עם הסנטר, שבו הוא מבקר בצורה חריפה את המאמן. "חבל שלא הלכתי למכבי תל אביב", אמר סמית, "כשמביאים שחקן כמוני צריך לדעת לבנות סביבו. למה דרוקר הביא אותי אם הוא לא יודע להשתמש בי?". כזכור, גם לפני שבועיים נשלח סמית הביתה במהלך אימון, לאחר שהמאמן דרוקר לא אהב את התנהגותו של השחקן.

בהפועל ירושלים לא מרוצים מהתנהלותו של סמית זו תקופה ארוכה, כשגורמים במועדון אף לא שוללים את שחרורו. אולם נראה כי הבעיות עמוקות יותר: ישנה תסיסה חרישית של מספר שחקנים נגד המאמן דרוקר שמתוסכלים ממצבם בקבוצה, ולכך יש להוסיף את התקרית עם מאיר טפירו.

אגב, בירושלים מציינים כי סמית' לא ביקש לעזוב את הקבוצה וטוענים שסוכניו של השחקן האמריקאי שוחחו עם אנשי הקבוצה והכחישו דיווחים על עזיבה אפשרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully